اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد:

کشف ۷۹هزار نخ سیگار خارجی در میاندوآب/ ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توقیف شد

کشف ۷۹هزار نخ سیگار خارجی در میاندوآب/ ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توقیف شد
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری کارکنان این منطقه انتظامی میاندوآب 700 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان، در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند محموله های کالای قاچاق را کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این راستا ۲۹۱ دستگاه وسایل صوتی خارجی قاچاق، یک هزار و ۳۸۹ عدد گل زینتی خارجی و ۷۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

,

وی با بیان اینکه در این زمینه چهار نفر دستگیر شده اند، گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

,

شیخ نژاد با اشاره به اینکه این محموله ها از شهرهای مرزی بارگیری شده بودند، تصریح کرد:  ارزش ریالی تقریبی این محموله ها ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه و در این راستا نیز مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی هست، افزود: شهروندان هرگونه قاچاق کالا و کالای غیرمجاز را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه