اخبار داغ

رئیس اداره نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان:

هیچ کمبود کالایی در بازار شب عید همدان نخواهیم داشت/طرح نظارت بر بازار آغاز شده است

هیچ کمبود کالایی در بازار شب عید همدان نخواهیم داشت/طرح نظارت بر بازار آغاز شده است
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید بر اینکه تمام کالاها به اندازه کافی در بازار موجود است و از این نظر هیج گونه مشکلی برای شب عید نخواهیم داشت عنوان کرد: تنها حوزه ای که با آن دچار مشکل هستیم کمبود تخم مرغ به دلیل شرایط خاص و بیماری آنفولانزا است که مقرر شده است که از خارج از کشور تامین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شجاعی در گفت و گو با صبح الوند، با بیان اینکه طبق دستور سازمان حمایت طرح نظارتی از یکم اسفند ماه آغاز و تا سه ماه پس از آن ادامه خواهد داشت افزود:  در این راستا اصناف وظیفه نظارت در سطح خرده فروشی و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز کار نظارت بر شبکه ها، فروشگاه ها و کارخانجات را برعهده خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید بر اینکه تمام کالاها به اندازه کافی در بازار موجود است و از این نظر هیچ گونه مشکلی برای شب عید نخواهیم داشت عنوان کرد: تنها حوزه ای که با آن دچار مشکل هستیم کمبود تخم مرغ به دلیل شرایط خاص و بیماری آنفولانزا است که مقرر شده است که از خارج از کشور تامین شود.

,

 

,

*افزایش قیمت نسبت به سال گذشته در استان بیش از 9 درصد است

, *افزایش قیمت نسبت به سال گذشته در استان بیش از 9 درصد است, *افزایش قیمت نسبت به سال گذشته در استان بیش از 9 درصد است,

وی در ادامه ضریب افزایش قیمت در استان به نسبت سال گذشته را بیش از ۹درصد اعلام کرد و گفت: اگر کالاهای خاص از جمله تخم مرغ که دچار بحران منطقه ای شده و افزایش قیمت فولاد را نیز از بورس بیرون بکشیم این ضزیب افزایش به کمتر از ۷درصد خواهد رسید.

,

 

,

شجاعی در ادامه با بیان اینکه سیاست های تنظیم بازار بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است گفت: در این راستا ما آماده ایم تا به محض توزیع کالا در بازار کار نظارت و کنترل را انجام دهیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه واردات چند نوع میوه از جمله موز، آناناس، و انبه بدلیل نداشتن تولید داخلی به کشور مجاز است اظهار کرد: در صورت واردات سایر میوه ها تخلف محسوب شده و با وارد کننده برخورد خواهد شد.

,

 

,

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در ادامه در خصوص برگزاری نمایشگاه  و توزیع کالا برای ایام نوروز با بیان اینکه این مهم در دستور کار قرار دارد و اکنون در حال رایزنی با اصناف هستیم گفت: برگزاری این‌نمایشگاه به میزان تاثیر گذاری اجرای آن به مردم بازار و ... سنجیده می شود.

,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه چادر های عرضه میوه های دولتی در مسیر تردد مسافرین راه اندازی می شود اظهار کرد: در این راستا هدف ما این است تا کالاها را از کالاهای بازار جدا کنیم و به بازار اجازه بدهیم‌تا روال خود را پیش ببرد.

,

 

,

شجاعی با تاکید بر اینکه کالاهای دولتی با هدف تنظیم بازار وارد می شود افزود: در این راستا واردات کالا برای کنترل قیمت کالا و تنظیم یک حاشیه قیمت منطقی در بازار انجام‌ می شود.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه