اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد:

هنرستان‌ها باید به کارگاه‌های کارآفرینی تبدیل شوند

هنرستان‌ها باید به کارگاه‌های کارآفرینی تبدیل شوند
مدیر آموزش وپرورش محمودآباد گفت: هنرستان‌ها باید به کارگاه‌های کارآفرینی و زمینه‌ساز تحقق اشتغال‌زایی برای جوانان در آینده تبدیل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای‌شمال، مرتضی نصری صبح امروز در آیین اختتامیه نمایشگاه هنرهای تجسمی در مجتمع غدیر محمودآباد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه دست ساخته‌ها و تولیدات دانش‌آموزی فرصتی طلایی برای بروز و ظهور استعدادهای هنرجویان و ایجاد فرصت‌های شغلی برای آنان است.

وی افزود: ایجاد زیرساخت و فضای مناسب کسب‌وکار در هنرستان‌ها زمینه‌ساز تحقق اشتغالزایی برای جوانان در آبنده می‌شود.

مدیر آموزش وپرورش محمودآباد بیان کرد: هنرجویان با شرکت در کارگاه‌های نوآوری و ارتباط مؤثر در هنرستان قادر خواهند بود در آینده به عنوان یک کارآفرین در جامعه نقش آفرین باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از تولیدات هنرجویان هنرستان‌های این شهرستان، نمایشگاه تخصصی دست آفریده‌ها را در مرکز شهر برای عرضه و فروش محصولات دانش‌آموزان اختصاص خواهیم داد.

نصری در پایان گفت: یک‌هزار و 94 هنرجو در 24 رشته تحصیلی و در 11 هنرستان شهرستان محمودآباد مشغول به تحصیل و فراگیری انواع مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای و هنری هستند.

نمایشگاه آثار هنرهای دستی و تجسمی هنرجویان رشته گرافیک شهرستان محمودآباد با عرضه بیش از 500 اثر هنری و گرافیکی هنرجویان از انواع نقاشی، تزیین روی شیشه، پارچه، ظروف سفالی، تولید انواع کاغذ کادو، تقویم و بروشورهای تبلیغاتی به مدت یک هفته در گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دایر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای‌شمال,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه