اخبار داغ

در نشست ستاد تنظیم بازار شب عید استان مرکزی مطرح شد؛

افزایش قیمت مواد پروتئینی در اسفندماه امسال/ذخیره سازی ۱۵۰۰ تُن میوه شب عید

افزایش قیمت مواد پروتئینی در اسفندماه امسال/ذخیره سازی ۱۵۰۰ تُن میوه شب عید
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی با اشاره به اینکه قیمت مواد پروتئینی در اسفندماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، افزود: قیمت مرغ ۲۰ درصد، قیمت گوشت قرمز ۱۵ درصد و قیمت تخم مرغ ۵۵ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید مایحتاج زندگی در ایام پایانی سال گفت: می‌بایست با برنامه‌ریزی‌های لازم مواد غذایی مورد نیاز مردم تهیه و ذخیره سازی شود تا در این ایام با مشکل مواجه نشویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , اراک امروز, ؛ سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید مایحتاج زندگی در ایام پایانی سال گفت: می‌بایست با برنامه‌ریزی‌های لازم مواد غذایی مورد نیاز مردم تهیه و ذخیره سازی شود تا در این ایام با مشکل مواجه نشویم.,

نبود انبار ذخیره سازی کالای اساسی در استان

, نبود انبار ذخیره سازی کالای اساسی در استان, نبود انبار ذخیره سازی کالای اساسی در استان,

آقازاده با تاکید بر اینکه ذخیره سازی اقلام نوروزی مورد نیاز استان در روزهای گذشته انجام شده است، اظهار کرد: هم اکنون کمبود خاصی در سطح بازار در این زمینه وجود ندارد.

,

وی به موضوع بازرسی و نظارت در این ایام هم اشاره کرد و گفت: تیم های بازرسی اتاق اصناف و سازمان صنعت باید به صورت مرتب و منظم در این ایام اقدام به گشت زنی کنند تا شاهد تخلفات صنفی در سطح بازار نباشیم.

,

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه در سطح مرکز استان انبار مناسب ذخیره‌سازی وجود ندارد، گفت: در اولین جلسه شورای توسعه استان اعتباری را به منظور احداث انبار مجهز و متناسب با مرکز استان در نظر خواهیم گرفت.

,

برپایی نمایشگاه بهاره در صورت عدم رضایت مردم از قیمت‌های تعیین شده

, برپایی نمایشگاه بهاره در صورت عدم رضایت مردم از قیمت‌های تعیین شده, برپایی نمایشگاه بهاره در صورت عدم رضایت مردم از قیمت‌های تعیین شده,

آقازاده با اشاره به اینکه جلب رضایت مردم در ایام پایانی سال از همه چیز مهم‌تر است، بیان کرد: در صورتی که احساس شود شرایط فعلی از سوی مردم رضایت بخش نیست اقدام برگزاری نمایشگاه بهار خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه بهاره در مرکز استان هنوز منتفی نشده است، بیان کرد: اتاق اصناف تا پایان هفته اقدامات صورت گرفته در خصوص فروش‌های فوق العاده را به استانداری اعلام کند تا در صورت نیاز اقدام به برگزاری نمایشگاه خواهیم کرد.

,

, ,

مدیر تعاون روستایی استان مرکزی:

, مدیر تعاون روستایی استان مرکزی:,

ذخیره سازی ۱۵۰۰ تُن میوه شب عید استان

, ذخیره سازی ۱۵۰۰ تُن میوه شب عید استان, ذخیره سازی ۱۵۰۰ تُن میوه شب عید استان,

علیرضا جلالوندی، مدیر تعاون روستایی استان مرکزی به ذخیره سازی میوه شب عید استان اشاره کرد و گفت: به منظور تامین میوه ایام پایانی سال جلسات متعددی را برگزار و بر اساس تجربیات سال گذشته نسبت به خرید میوه اقدام کردیم.

,

جلالوندی اظهار کرد: امسال ۱۰۰۰ تُن پرتغال با قیمت ۲۲۰۰ تومان از استان مازندران، ۵۰۰ تُن سیب از استان تهران و شهرستان دماوند به قیمت ۲۵۰۰ تومان خریداری شده است.

,

وی با اشاره به اینکه میوه های خریداری شده هم اکنون در انبار نگهداری می شود، ادامه داد: میوه های خریداری شده استان برای ایام پایانی سال در قم، ساوه و خمین نگهداری می شوند.

,

مدیر تعاون روستایی استان مرکزی بیان کرد: زمان و قیمت میوه توزیعی در جلسات بعدی بررسی و اعلام خواهد شد.

,

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی:

, مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی:,

افزایش قیمت مواد پروتئینی در اسفندماه ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته

, افزایش قیمت مواد پروتئینی در اسفندماه ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته, افزایش قیمت مواد پروتئینی در اسفندماه ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته,

مجید آذر، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی با اشاره به اینکه قیمت مواد پروتئینی در اسفندماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، افزود: قیمت مرغ ۲۰ درصد، قیمت گوشت قرمز ۱۵ درصد و قیمت تخم مرغ ۵۵ درصد افزایش داشته است.

,

آذر با اشاره به اینکه قیمت نهاده‌های دامی نیز در این مدت افزایش داشته است، ادامه داد: قیمت نهاده های دامی بیش از ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است.

,

وی با تاکید بر اینکه اکثر نهاده‌های دامی از طریق واردات تامین می شود، اضافه کرد: دولت واردات نهاده های دامی را در دستور کار دارد و با واردات نهاده‌های دامی در روزهای آینده قیمت نهاده ها کاهش پیدا می کند.

,

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی به ذخیره سازی اقلام پروتیئی مورد نیاز ایام پایانی سال در استان اشاره کرد و گفت: برای تنظیم بازار ایام پایانی سال، توزیع کالاهای اساسی گوشت مرغ، گوشت قرمز در دستور کار قرار دارد.

,

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی:

, معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی:,

نبود انبار ذخیره سازی مواد غذایی، استان را در شرایط بحرانی با مشکل مواجه می‌کند

, نبود انبار ذخیره سازی مواد غذایی، استان را در شرایط بحرانی با مشکل مواجه می‌کند, نبود انبار ذخیره سازی مواد غذایی، استان را در شرایط بحرانی با مشکل مواجه می‌کند,

غلامرضا ملکی، معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: در استان مرکزی با کمبود انبار مواجه‌ایم و  در این خصوص بارها مکاتباتی انجام شده که تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

,

ملکی با اشاره به پیش‌بینی مصرف ۵۴۰ تُن انواع برنج و روغن برای ایام پایانی سال افزود: به دلیل اینکه در استان انبار نداریم این کالاها در غالب ۴۵ فقره فاکتور عرضه و به استان ارسال می شود.

,

وی با تاکید بر لزوم ایجاد انبار برای ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در استان گفت: ذخیره سازی‌ها در مواقع بحرانی بسیار برای استان کمک کننده خواهد بود باتوجه به اینکه استان مرکزی به عنوان استان معین تهران در زمان حوادث هم انتخاب شده است اهمیت این موضوع دو چندان است.

,

, ,

نایب رئیس اتاق اصناف استان مرکزی:

, نایب رئیس اتاق اصناف استان مرکزی:,

افزایش تیم های بازرسی در ایام پایانی سال

, افزایش تیم های بازرسی در ایام پایانی سال, افزایش تیم های بازرسی در ایام پایانی سال,

نوروزی، نایب رئیس اتاق اصناف استان مرکزی با اشاره به اینکه بازرسی و نظارت بر بازار در ایام پایانی سال از ۱۵ بهمن ماه با حضور هشت تیم دو نفره آغاز شده است، گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی و افزاش بازرسی ها تیم های بازرسی اتاق اصناف هم افزایش خواهد یافت.

,

نوروزی اظهار کرد: تاکنون در بازرسی های صورت گرفته برای ۴۰ واحد متخلف تشکیل پرونده شده و ۲۰ واحد متخلف هم پلمب شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۳۸ هزار مورد بارزسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام و با متخلفان برخورد شده است.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه