اخبار داغ

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی مطرح کرد:

استان مرکزی، میزبان جشنواره ملی حرکت دانشگاه‌های پیام نور/تقدیر از ۷۸ اثر برتر در این جشنواره

استان مرکزی، میزبان جشنواره ملی حرکت دانشگاه‌های پیام نور/تقدیر از ۷۸ اثر برتر در این جشنواره
رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به اینکه جشنواره در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی برگزار می شود، گفت: در بخش رقابتی دانشجویان در ۹ زمینه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده اند که از ۷۸ اثر برتر تقدیر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ علی‌اکبر ملکی‌راد رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با نسل فردا؛ در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی حرکت دانشگاه‌های پیام‌نور کشور که به میزبانی دانشگاه پیام‌ نور استان مرکزی برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره همه‌ساله در یکی از دانشگاه‌های پیام نور کشور برگزار می‌شود که امسال دانشگاه پیام نور استان مرکزی، از تاریخ ۵ الی ۸ اسفندماه، میزبان این جشنواره خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا؛, نسل فردا؛,

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی هدف از برگزاری جشنواره حرکت را هم‌افزایی و تعامل ذکر کرد و افزود: هدف از برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره حرکت این است که دانشجویان با یکدیگر هم‌افزایی و تعامل داشته باشند و بتوانند در محیطی علمی تولیدات و صنایع خود در زمینه‌های علمی، فناوری و پژوهشی را در معرض دید قرار دهند و با یکدیگر رقابتی سالم داشته باشند.

,

وی بیان کرد: جشنواره در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی برگزار می‌شود؛ در بخش رقابتی دانشجویان در ۹ زمینه انجمن علمی، مسابقات علمی، فضای مجازی، فعالیت علمی خلاقانه، پژوهش، اختراع، کارآفرینی و نشر کتاب آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند.

,

, ,

ملکی راد افزود: ۷۸۰ اثر از ۱۲۳۰ شرکت‌کننده به کمیته‌ داوری مستقر در دانشگاه پیام نور استان مرکزی ارسال‌ شده است که در نهایت بعد از داوری‌های تخصصی، از ۷۸ اثر انتخاب شده تقدیر به عمل خواهد آمد.

,

ملکی‌راد خاطرنشان کرد: در طول جشنواره نیز کارگاه‌های تخصصی توسط اساتید برجسته‌ استان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه