اخبار داغ

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با دانا:

نباید العین را دستکم گرفت/ مهاجمان العین در جوهایی مثل استادیوم آزادی هم تاثیرگذارند/ هواداران نماد فرهنگ و شخصیت تیم باشند

نباید العین را دستکم گرفت/ مهاجمان العین در جوهایی مثل استادیوم آزادی هم تاثیرگذارند/ هواداران نماد فرهنگ و شخصیت تیم باشند
پیشکوت استقلال گفت: استقلال نباید العین را دستکم بگیرد، چرا که این تیم حرفه ای و قدرت حمله هایش بسیار خطرناک است، بخصوص عمر عبدالرحمن و چند مهره دیگرشان که حتی در جوهایی مثل استادیوم آزادی هم می توانند مهارتهای خود را به نمایش بگذارند.
[

عبدالعلی چنگیز بازیکن پیشکسوت استقلال در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به دیدار رفت بازی استقلال و العین اظهار داشت: تیم استقلال در بازی رفت یک بازی حساب شده و منطقی را از خود به نمایش گذاشت اما ناداوری و خراب کردن جو مسابقه اجازه نداد با کسب امتیاز کامل به ایران برگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه با بیان اینکه نتیجه غیرباور سال گذشته این دو تیم هم باعث شده بود حساسیت بازی رفت زیاد شود گفت: در حال حاضر استقلال به لحاظ فکری و روحی روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و به یک هماهنگی کامل رسیده که این نشان دهنده رشد قابل قبول تیم است که با قدرت فکری سرمربی و کادر فنی قوی بدست آمده است.

,

مهاجم سال های دور استقلال در ادامه تصریح کرد: مهاجمان استقلال در دو صحنه ای که در دور رفت به گل رسیدند خوب عمل کردند به ویژه "مامه تیام" که از سرعت قابل قبولی برخوردار است و  اگر در دیدار فردا هم مثل بازی رفت سرحال باشد می تواند باز هم تاثیرگذار باشد.

,

چنگیز در ادامه افزود: نکته حایز اهمیت این است که با تمام این تفاسیر تیم استقلال نباید العین را دستکم بگیرد، چرا که تیم العین یک تیم حرفه ای و بسیار منظم و خوبی است که قدرت حمله هایش بسیار خطرناک است، بخصوص عمر عبدالرحمن و چند مهره دیگرشان که حتی در جوهایی مثل استادیوم آزادی هم می توانند مهارتهای خودشون را به نمایش بگذارند و هر لحظه توانایی این را دارند که نتیجه بازی را عوض کنند.

,

چنگیز همچنین درباره حضور شفر در استقلال گفت: یکی از مهمترین اقدامات شفر در مدت حضورش روی نیمکت استقلال ایجاد یک نظم تیمی بوده که اساس اولیه پیشرفت هر باشگاهی است. اما باید باز صبوری کرد تا آقای شفر بتواند تفکرات خودش را در استقلال کامل پیاده کند.

,

پیشکسوت استقلال پیامی هم به هواداران داد و افزود: یکی از مواردی که امروز در دنیای فوتبال مهم است حضور و فرهنگ هواداری است، چرا که هواداران هم مثل بازیکنان وظایفی را دارند که باید به بهترین شکل آن را انجام دهند. به عنوان مثال اگر طرفداری در دنیای امروز، باتوجه به پخش زنده تصاویر بخصوص در بازیهای آسیایی حرکت ناشایستی کند نه تنها جرایم سنگی برای باشگاه در نظر می گیرند بلکه در شخصیت تیم و فرهنگ یک کشور تاثیرگذار است، لذا هواداران باید از جو احساسی خارج شوند و حتی با یکی دو اشتباه داور تحت تاثیر قرار نگیرند.

,

چنگیز در پایان نتیجه دیدار فردا را 3-1 به نفع استقلال پیش بینی کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه