اخبار داغ

به مناسبت سالروز ملی راهیان نور؛

خاطره زائری از وادی عشق

خاطره زائری از وادی عشق
این روزها دلم پر از حیرت، پر از حسرت ، چیزی را که چهار سال قبل در رمل های فکه جا گذاشته ام تنگ است،روزهای که از دل هزاران شهید عبور کردم و در ایستگاههای بهشت ، لختی درنگ کردم و برایم روایت کردند و گریستم ، گفتند که کربلا همچنان جاری است ، از عاشورای 61 هجری تا امروز و فرداو...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، این روزها دلم راهیان نور می خواهد،دلم این روزها برای خاک ، برای نخل ، برای خاکریز ، برای جاده ای که هنوز رد خمپاره ها بر آن جا مانده بود . برای ترکش هایی که زنگ زده بودند و برای آسمان مردانی که سالها بود در ملکوت گم شده بودند تنگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

این روزها دلم پر از حیرت، پر از حسرت ، چیزی را که چهار سال قبل در رمل های فکه جا گذاشته ام تنگ است،روزهای که از دل هزاران شهید عبور کردم و در ایستگاههای بهشت ، لختی درنگ کردم و برایم روایت کردند و گریستم ،  گفتند که کربلا همچنان جاری است ، از عاشورای ۶۱ هجری تا امروز و فرداو…

,

شاید بارها و بارها به هر کدام از قدمگاههای شهیدان که می رسیدم ، با خود می گفتم کاش مرا نیز به خیل شهیدان راهی بود و حسرت می خوردم که چرا از قافله جا مانده ام . آری زمان ما را از قافله کربلا دور داشته است . اما هنوز می توان آن گونه که سید شهیدان اهل قلم خواست ، بخواهیم ( کربلا ما را نیز در خیل شهیدان بپذیر)

,

و امروز با گذشت چهار سال دلم برای همین بیابانها جنوب تنگ است، روزی که از مناطق عملیاتی برمی گشتیم اولش می خواستم زار بزنم و گریه کنم . تازه با رفقای شهیدم مانوس شده بودم ، تازه شهدا را شناخته بودم ، تازه فهمیده بودم که هر چه هست ، در گمنامی و در این بیابانهاست.

,

شرح شکن زلف خم اندر خم جانان

,

کوته نتوان کرد که این قصه دراز است

,

این جمله اینجا معنا می شود . که جبهه های جنوب میعادگاه جان و جانان است . اینجا که هنوز خاکش بوی خون میدهد. اینجا که هر لیلایی ، لیلایی را کنار گذاشته و در پی لیلا رخی مجنون شده .

,

براستی که لیلا اینجا بوی مجنون میدهد…!!!
حقیقت جویان …!! کجا دنبال حق می گردید …؟! چرا به دور خود …؟!
بیایید … بیایید … حق اینجاست …!
جویندگان علم را بگویید ، لابلای کتابها دنبال علم نگردند .
کتابها را بسته و اینجا بیایند . اینجا تجلی خانه ی علم الهی است .

,
,
,
,
,

به خود می آیم ، سبکبار می شوم ، خیلی چیزها آموخته ام که هرگز فراموششان نمیکنم ، چنانچه زینب (س) کربلا را فراموش نکرد.

,
من خودم مانده ام که چطور به زحمت هایی که آنها کشیده اند پاسخ بدهم. آنها واقعا خدایی بودند و پرکشیدند. امروز هم با وجود سختی ها باید در مقابل جنگ نرم ایستاد و من اطمینان دارم که اگر موردی مانند آن هشت سال پیش بیاید این جوانان هم دست کمی از آنها ندارند و همانند آنها حاضر می شوند.
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه