اخبار داغ

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام؛

روحیه مردمی و جهادی حجت الاسلام رئیسی قابل تحسین است

روحیه مردمی و جهادی حجت الاسلام رئیسی قابل تحسین است
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: یکی از دلایل موفقیت تولیت محترم آستان قدس رضوی در اجرای تاکیدات رهبری بر حمایت از محرومان و مستضعفان، روحیه جهادی و مردمی ایشان می باشد که این خود قابل تحسین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام به مناسبت دومین سالگرد انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی در گفتگو با قم فردا، اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، از همان آغاز کار خود در سال گذشته، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان، امدادرسانی به آنها را در دستور کار خود قرار داده و در این فرصت کوتاه اقدامات قابل توجهی انجام دادند که کاملا مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , , , , قم فردا، , قم فردا, قم فردا,

وی افزود: به عنوان مثال؛ می توان به افتتاح زائر شهر رضوی توسط ایشان اشاره کرد که هدف از آن رفاه حال زائران حضرت امام رضا(ع) و فراهم آوردن شرایط زیارت آسان برای آنها می باشد.

,

قدیری ابیانه ادامه داد: همچنین ایشان تحولات و جهت گیری های مناسبی نسبت به استفاده از ظرفیت های معنوی و مالی آستان قدس رضوی به عمل آورده و تلاش کردند تا سفر به شهر مقدس مشهد توسط زائرین خارجی و داخلی بار معنوی بیشتری برای آنها داشته باشد.

,

وی تصریح کرد: شاید بتوان گفت که یکی از دلایل موفقیت تولیت محترم آستان قدس رضوی در اجرای تاکیدات رهبری بر حمایت از محرومان و مستضعفان را روحیه جهادی و مردمی ایشان دانست که این خود قابل تحسین است.

,

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال، ایشان از مدیران دلسوز و لایق کشور هستند که مجموعه آستان قدس رضوی را در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب، به خوبی مدیریت می کنند. ما نیز امیدواریم که روز به روز در این مسیر موفقیت های بیشتری کسب کنند و بر درجات معنوی ایشان افزود شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه