اخبار داغ

فرماندار ری:

شورای شهر به تعهدات خود در قبال حوزه ری عمل کند

شورای شهر به تعهدات خود در قبال حوزه ری عمل کند
فرماندار ری گفت: وضعیت شهری ری در شأن مدیریت و شورای شهر نیست و لذا شهرداری و شورا باید قدم های جدی در کاهش مشکلات ری بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب ری، هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه امروز شهرری که با حضور مردم مومن و خداجوی ری در مصلی بزرگ حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، پیشاپیش آغاز سال ۹۷ را تبریک گفت و اظهار داشت: وحدت ملی رهگشای مسائل کشور است و امیدوارم سال ۹۷ مایه خیر و برکت باشد و با انسجام ملی همدلی مشکلات را حل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

وی با بیان اینکه امروز از سوی دشمنان تهدید می شویم گفت: دشمنان ۴۰ سال است که کمر به آسیب زدن کشورمان بسته اند و از هر ظرفیتی استفاده می کنند تا نظام را با چالش مواجه کنند.

,

اختلافات داخلی خطرناک‌ترین جنگی که کشور را دچار چالش می‌کند

, اختلافات داخلی خطرناک‌ترین جنگی که کشور را دچار چالش می‌کند , اختلافات داخلی خطرناک‌ترین جنگی که کشور را دچار چالش می‌کند ,

 فرماندار ری با اشاره به جنگ هشت ساله و تحریم ها افزود: امروز دشمنان با جنگ نرم سرمایه های انسانی نظام را هدف قرار داده اند و خطرناک ترین جنگی که نظام را دچار آسیب می کند، اختلافات و تفرقه داخلی در درون نظام است.

,

جمالی پور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با همت جوانان کشورمان با همه دنیا مقابله کردیم، اذعان کرد: رمز پیروزی ما در جنگ تحمیلی وحدت و انسجام بود و امروز نیز با وجود همه دسیسه ها و توطئه های دشمن با همت و همدلی جوانان و نخبگان پیروز می شویم. 

,

وی با اشاره به توسعه علمی کشور تصریح کرد:علیرغم محدودیت ها در بعضی علوم جایگاه ویژه ای در عرصه جهانی کسب کرده ایم در فناوری هسته ای و نانوفناوری جایگاه برجسته ای داریم که همه اینها را با تلاش و همدلی جوانان و دانشمندان کشورمان کسب کرده ایم. 

,

معاون استاندار تهران گفت: هر زمان باهم بودیم و همدیگر را تکریم و احترام کردیم، پیروز شدیم و هر زمان که همدیگر را تخریب کردیم و برعلیه هم شعار دادیم، دشمن پیروز شده است و لذا برای حفظ کشور و پیشرفت در عرصه های مختلف باید از اختلافات داخلی پرهیز کنیم و در مسیر دشمن حرکت نکنیم چراکه دشمن با ایجاد تفرقه به دنبال براندازی نظام است. 

,

جمالی پور با اشاره به ظرفیت های بزرگ کشورمان اظهار کرد: ایران به لحاظ حوزه منابع طبیعی سرمایه های خوبی دارد و همچنین در موقعیت ژئوپلتیکی و استراتزیکی مهمی قرار دارد و از لحاظ سرمایه انسانی نیز مردم ایران هوش و استعداد سرشاری دارند. معادن، کشاورزی و جوانان تحصیلکرده دیگر منابع و سرمایه های ما هستند که فقط همت ما را می طلبد و همت ما رد سایه همدلی تحقق پیدا می کند. 

, مردم ایران , هوش و استعداد سرشاری دارند. معادن، کشاورزی و جوانان تحصیلکرده دیگر منابع و سرمایه های ما هستند که فقط همت ما را می طلبد و همت ما رد سایه همدلی تحقق پیدا می کند. ,

وی ادامه داد: سال 96 با همه حوادث و مشکلاتی که داشت، رو به اتمام است و مردم با همه تنگناها از تمامی مشکلاتی که دشمن بر سر راهمان قرار داده بود، سربلند بیرون آمدند و پیروزی جوانان بر داعش در سوریه افتخار بزرگی برای امسال بود. 

,

فرماندار ری با بیان اینکه 97 رسالت ما سنگین است، گفت: در سال جدید دولت، قوای سه گانه و مردم با بسیج همه ظرفیت های خود باید تلاش خود را مضاعف کرده و در راستای شعارهای رهبر معظم انقلاب که راه را برای ما ترسیم می کنند، عمل کنیم. 

,

جمالی پور با بیان اینکه امروز راه برای توسعه کشور فراهم است، افزود: دولت به دنبال این است که راه را برای توسعه فعالیت های مردم فراهم بکند و به امید خداوند سال 97 را به سال شکوفایی اقتصادی تبدیل کنیم. 

,

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه روستایی تصریح کرد: اعتبارات خوبی به روستاها هدایت کردیم به برخی از روستاها اعتبار 15میلیارد تومانی اختصاص دادیم که در حد بودجه یک شهرستان است. در گذشته به روستاها توجه نمی شد و روستائیان به حاشیه شهرها مهاجرت می کردند و لذا توسعه روستاها را به طور جدی مورد توجه قرار دادیم جلوی این مهاجرت ها گرفته شود. 

,

نماینده عالی دولت در شهرستان ری به افتتاح پروژه های درمانی اشاره کرد و گفت: در بیمارستان فیروزآبادی کلینیک فوق تخصصی افتتاح شد و در بیمارستان شهدای هفتم تیر تا نیمه اول سال 97 کلینیک فوق تخصصی افتتاح می شود و اورژانس و اتاق عمل توسعه پیدا خواهد کرد. 

, افتتاح شد و در بیمارستان شهدای هفتم تیر تا نیمه اول سال 97 کلینیک فوق تخصصی افتتاح می شود و اورژانس و اتاق عمل توسعه پیدا خواهد کرد. ,

جمالی پور با اشاره به مشکلات محله های ری بیان کرد: برای محله علائین 30میلیارد تومان برای مناسب سازی راههای دسترسی به این محله و توسعه مراکز آموزشی درمانی و برای محله بهشتی که محله ای بافرهنگ و مظلوم از نظر توسعه ای است 25میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز، مراکز درمانی و محیط شهری تخصیص دادیم تا در سال97 با کمک شهرداری این محله ها به وضعیت مطلوبی برسند. 

,

وضعیت شهری ری در شأن مدیریت و شورای شهر نیست

, وضعیت شهری ری در شأن مدیریت و شورای شهر نیست, وضعیت شهری ری در شأن مدیریت و شورای شهر نیست,

وی بیان کرد: خیلی تلاش کردیم که ری را به عنوان یک شهر مهم، تاثیرگذار و تعیین کننده معرفی کنیم و مطالبات مردم را که مورد غفلت واقع شده بود، پیگیری کنیم لذا امیدوارم دوره جدید شورای شهر تهران، ری و تجریش به تعهدات خود عمل کنند و به حوزه مدیریت شهری ری توجه جدی داشته باشند. 

,

معاون استاندار تهران ادامه داد: هنوز وضعیت خیابان فدائیان اسلام در شأن مدیریت و شورای شهر نیست. وضعیت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بسیار نامناسب است و من از ساکنان اطراف آستان عذرخواهی می کنم. در حوزه مدیریت شهری توقعات زیادی داریم که در سال97 شهرداری و شورای شهر باید قدم های جدی در کاهش مشکلات شهر بردارند. 

,

جمالی پور در پایان با تاکید بر خدمتگذاری صادقانه مسئولان شهرستان گفت: اولویت ما رضایتمندی مردم است. مدیران و مسئولانی که در بین مردم نباشند و پاسخگوی مطالبات مردم نباشند صلاحیت خدمتگذاری ندارند و در سال 97 با این مدیران خداحافظی خواهیم کرد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه