اخبار داغ

شهردار نهاوند خبر داد

خرید باکس‌های جدید جمع‌آوری زباله در نهاوند

خرید باکس‌های جدید جمع‌آوری زباله در نهاوند
شهردار نهاوند از خرید باکس‌های جدید زباله و تکمیل فضای سبز میدان مرکزی نهاوند برای استقبال از بهار خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، محمدحسین پور در حاشیه بازدید از طرح ساماندهی میدان مرکزی نهاوند به خبرنگاران گفت: برای استقبال از فصل بهار با توجه به مدت‌زمان کوتاهی که به نوروز مانده است پرسنل زحمت‌کش شهرداری به‌صورت شبانه‌روز در حال تلاش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی اظهار داشت: در این مدت کوتاهی که در اختیارداریم سعی خواهیم کرد شهری درخور شأن مردم خوب نهاوند را برای ایام عید نوروز آماده کنیم.

,

شهردار نهاوند از خرید 30 عدد باکس زباله گالوانیزه خبر داد و گفت: این باکس‌های زباله گالوانیزه 770 لیتری به‌منظور نصب در معابر خریداری‌شده‌اند تا زباله‌های مردم به‌راحتی جمع‌آوری شود.

,

وی ادامه داد: این کار به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان عزیز و افزایش بهداشت عمومی و جلوگیری از اتلاف وقت در جمع‌آوری زباله انجام‌شده است و در معابر اصلی و فرعی شهر نصب خواهد شد.

,

حسین پور گفت: استقرار باکس‌های زباله در جایگاه مخصوص خود باعث کاهش تصادفات، ایمن‌سازی معابر و کاهش مزاحمت برای تردد شهروندان می‌شود و درنهایت زیباسازی مبلمان شهری را در بر خواهد داشت.

,

وی اظهار داشت: با توجه به گستردگی شهر، اهمیت نظافت و پاکیزگی شهر و همچنین تسریع درروند جمع‌آوری زباله‌ها، تعداد سطل‌های زباله مکانیزه در سطح شهر نهاوند افزایش‌یافته و از عموم شهروندان گرامی تقاضای همراهی و همکاری در داشتن شهر تمیز، زیبا و پاک در راستای شهری پاک داشته باشند.

,

شهردار نهاوند همچنین از آغاز پاک‌سازی مسیل توسط واحد موتوری و خدمات شهری شهرداری نهاوند و تعمیر و بازسازی پل‌های فلزی توسط این مجموعه خبر داد.

,

وی افزود: تلاش شبانه‌روزی برای تکمیل فضای سبز میدان مرکزی توسط واحد فضای سبز شهرداری ادامه دارد و همچنین پاک‌سازی خیابان سعدی و خیابان حافظ توسط خدمات شهری در حال انجام است.

,

حسین پور گفت: هم‌اکنون جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از سطح شهر در دستور کار قرار دارد و شب گذشته نیز نصب علائم ترافیکی جداکننده مسیر ورودی سراب گیان از سمت میدان عارف توسط شهرداری نهاوند انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه