اخبار داغ

نماز عقیدتی سیاسی جمعه در کردستان اقامه شد

نماز عقیدتی سیاسی جمعه در کردستان اقامه شد
ظهر امروز نماز جمعه در مساجد استان کردستان با حضور پرشور مردم اقامه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارش کُردتودی، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال با لطف و عنایت بی‌پایان خود، دعای همه نمازگزاران را قبول کند و همه مسلمانان را مورد عفو و بخشش خود قرار دهد و بلا و مصیبت از همه خانواده‌ها دور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارش , کُردتودی،, کُردتودی،,  ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال با لطف و عنایت بی‌پایان خود، دعای همه نمازگزاران را قبول کند و همه مسلمانان را مورد عفو و بخشش خود قرار دهد و بلا و مصیبت از همه خانواده‌ها دور باشد.,

 

,

وی با اشاره به فرموده خداوند گفت: مسلمانان هیچ‌وقت فریب مکر و حیله شیطان را نخورند و بندگی این دشمن اسلام را نکنند و تنها به خالق مخلوقات تکیه کنند.

,

 

,

امام جمعه سنندج تصریح کرد: شیطان برای آدمی‌زاد دشمنی دیرینه، بی‌رحم و سرسخت است، بنابراین باید همیشه راه و فرموده قرآن را انتخاب کنیم تا در دنیا و قیامت خوشبخت و سعادتمند شویم.

,

 

,

حجت الاسلام حسن باباییان هم امروز و در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه اظهار داشت: در این ایامی که همه در حال خرید لوازم عید نوروز هستند نباید فقرا را فراموش نماییم.

,

 

,

وی افزود: بسیاری از افراد هستند که درآمدی ندارند و در آستانه نوروز از سگشرایط مناسبی برخوردار نمی باشند و باید به این افراد کمک کرد که دلها در این شبهای نزدیک به عید شاد شوند.

,

 

,

امام جمعه قروه با تاکید بر خرید کالای ایرانی، خاطر نشان کرد: کسبه های ما باید انصاف داشته باشند و مردم نیز باید از داخل شهر خرید نمایند و اجناس داخلی را خرید کنند

,

 

,

وی ادامه داد: باید مردم یکدیگر را دوست بدارند و زمینه رشد همدیگر را فراهم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه