اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم:

باز هم اعتماد بی‌جا، باز هم برداشت غیرمجاز از حساب بانکی

باز هم اعتماد بی‌جا، باز هم برداشت غیرمجاز از حساب بانکی
فرمانده شهرستان رباط کریم از شناسایی مجرم اینترنتی با بیش از ۵ میلیون ریال برداشت غیرمجاز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت‌وگویی با خبرنگار اجتماعی رباط نیوز در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع برداشت غیر مجاز موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,
 
,
وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه بیان داشت حدودا چند روز پیش پس از مراجعه به بانک و بررسی صورتحساب بانکی ام متوجه کسر و برداشت غیرمجاز مبلغ حدودا ۵ میلیون ریال از حسابم بصورت خریدهای متوالی شارژ با مبلغ های پایین شدم که با عنایت به عدم دریافت پیامک از سوی بانک متوجه این موضوع نشده بودم.
,
 
,
وی ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با جرایم پلیس فتا شهرستان با بکارگیری اقدامات فنی ، متهم را در شهر جدیدپرند شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.
,
 
,
پاشاکی در پایان تصریح کرد: متهم دستگیر شده که از همکاران شاکی واقع در شهرجدید پرند بوده است در بازجویی های فنی ماموران پلیس با مشاهده مدارک مستدل و غیر قابل انکار، لب به اعتراف گشوده و بیان داشت با عنایت به عدم دانش و سواد شاکی و درخواست از بنده جهت تعیین رمز دوم برای کارت بانکی ایشان، اینجانب از اعتماد وی سوء استفاده نموده، شماره کارت،رمزدوم، تاریخ انقضاء و cvv2کارت او را به خاطر سپرده و با اطلاع از عدم دریافت sms بانک توسط شاکی، به نحوی که متوجه نگردد طی چندین مرحله از حساب وی شارژ خرید نمودم.
,
 
,
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.
,
 
,
پاشاکی در خاتمه هشدار داد: هرگز اطلاعات کارت بانکی من جمله رمز دوم آنرا به افراد غریبه و حتی دوستان و آشنایان نداده و از اعتماد بی مورد خوددادری نمایید.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه