اخبار داغ

فرماندار بیرجند:

ایده های جوانان از ما مسئولان بهتر و با هزینه‌های کمتری است

ایده های جوانان از ما مسئولان بهتر و با هزینه‌های کمتری است
فرماندار بیرجند با بیان این‌که ایده‌های جوانان از ما مسئولان بهتر و با هزینه‌های کمتری است گفت: اگر در مشارکت‌های اجتماعی از حضور جوانان استفاده نشود، نتایج خوبی حاصل نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی ناصری فرماندار بیرجند پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بیرجند اظهار کرد: جوانان از بدنه‌های فعال و پویای جامعه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: شهر بیرجند با دارابودن 33 هزار دانشجو جمعیت جوانی داشته و جمعیت دانشجویانی که در دانشگاه‌های بیرجند درس می‌خوانند از جمعیت برخی شهرهای خراسان جنوبی بیشتر است.

,

 

,

فرماندار بیرجند بیان کرد: دانشگاه‌های بیرجند جدای از یکدیگر فعالیت کرده و در انجام کارهای فرهنگی و هنری با هم ارتباطی ندارند؛ اگر بین دانشگاه‌ها برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی تعامل و همکاری باشد برنامه‌های خوبی به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

,

 

,

ناصری عنوان کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند در ارتباط با یکدیگر جشنواره‌های بین دانشگاهی برگزار کنند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین نتایج برگزاری جلسات اطلاع‌رسانی است که باعث مشارکت حداکثری در جلسات می‌شود و به تبع نتایج قابل توجهی از این جلسات حاصل خواهد شد.

,

 

,

فرماندار بیرجند با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه‌های مختلف در شهرستان بیرجند، گفت: در حال حاضر در بیرجند در زمینه برگزاری کنسرت برنامه‌ای نداشته و آن هم به دلیل نبود سالن مناسب است اما در سایر زمینه‌ها کارهای هنری، فرهنگی و موسیقی برای جوانان برنامه داریم.

,

 

,

ناصری اظهار کرد: دانشگاه‌ها برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی با یکدیگر تعامل داشته و اداره کل ورزش و جوانان هر فصل پیگیری کرده و از فعالیت‌های دانشگاه‌ها با یکدیگر بازخورد گرفته و ارزیابی مناسبی داشته باشد.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که در شهرستان بیرجند ظرفیت‌ها و زیرساختاهای زیادی برای پر کردن اوقات فراغت و تفریح جوانان داریم، تصریح کرد: متأسفانه از زیرساخت‌ها و پتانسیل‌ها به خوبی استفاده نمی‌شود که اگر از ظرفیت‌های شهرستان بیرجند و حتی خراسان جنوبی و جوانان، برای انجام کارهای فرهنگی و هنری صحیح استفاده شود، وقت کم می‌آوریم.

,

 

,

ناصری بیان کرد: در معرفی و شناساندن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری خراسان جنوبی ضعف داریم و بسیاری از جوانان در استان جاذبه‌های گردشگری استان را نشناخته و برای ایام عید و تعطیلات تابستان راهی استان‌های دیگر می‌شوند.

,

 

,

وی تأکید کرد: ایده‌های جوانان از ما مسئولان بهتر و با هزینه‌های کمتری است.

,

 

,

فرماندار بیرجند اظهار کرد: اگر در مشارکت‌های اجتماعی از حضور جوانان استفاده نشود نتایج خوبی حاصل نخواهد شد؛ باید ضعف را در داخل سازمان‌ها برطرف کرد و در برگزاری کارهای فرهنگی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جوانان بهره‌برداری کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه