اخبار داغ

در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب عنوان شد؛

افتتاح 20 مدرسه در شهرستان رودبارجنوب درسال97 /توجه به آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای توسعه و بالندگی کشوراست

افتتاح 20 مدرسه در شهرستان رودبارجنوب درسال97 /توجه به آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای توسعه و بالندگی کشوراست
امام جمعه رودبار جنوب در جلسه شورای آموزش وپرورش گفت:توجه به آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای توسعه و بالندگی کشوراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب در سال 96 با حضور حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه، عطاپور فرماندار ،محمد شیرازی مدیریت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شورای آموزش و پرورش رودبارجنوب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

توجه به آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای توسعه و بالندگی کشوراست

, توجه به آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای توسعه و بالندگی کشوراست,

امام جمعه رودبار جنوب در جلسه شورای آموزش وپرورش گفت:توجه به آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای توسعه و بالندگی کشوراست.

,

حضرت حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب و سال نو به اهمیت شورای آموزش وپرورش پرداخت وبا مهم برشمردن آن در اهداف راهبردی این نهاد فرهنگی اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش در تامین نیازهای امروز و فردای دانش آموزان با برنامه ریزی مطلوب نقش مؤثری را ایفا می کندو مسائل کلیدی آموزش وپرورش دراین شورا مطرح می شوند.

,

وی درادامه با بیان اینکه احساس مسئولیت؛نسبت به آموزش وپرورش امری ضروری است خاطر نشان کرد :وقتی به تعالیم اسلامی مراجعه می شود ایجاد و تقویت روحیه خدمت به دیگران به عنوان یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت دینی معرفی شده است .

,

گروهی به اهمیت تعلیم وتربیت در جامعه اشاره کرد و افزود:همدلی و وحدت در شورای آموزش وپرورش مهم ترین مولفه در توسعه سرمایه انسانی است.ِ

,

آموزش وپرورش مهم ترین نهاد تربیتی در جامعه است

, آموزش وپرورش مهم ترین نهاد تربیتی در جامعه است,

درادامه عطاپور رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو از معلمان به عنوان ایثار گران فرهنگی یاد کرد وبا بیان اینکه معلمان پیام رسان معنویت در جامعه هستند اظهار داشت:آموزش وپرورش به عنوان یک نهاد اجتماعی ،فرهنگی وپرورش دهنده سرمایه های گرانبهای انسانی محور اصلی توسعه یک جامعه است.

,

وی درادامه اهمیت و نقش شوراهای آموزش و پرورش را در تقویت,رشد و بالندگی تعلیم و تربیت جامعه مهم دانست و افزود:آموزش وپرورش مجموعه ای متعهد است وبا برنامه ریزی مطلوب جهت تربیت نیروی انسانی کلید فتح آینده است.

,

فرماندار رودبار جنوب به ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی دراین شهرستان تاکید کرد وادامه داد:دانش آموزان به عنوان مهم ترین منابع انسانی کشور باید محقق ،پژوهشگر وهمچنین مطالبه گر باشند.

,

عطاپور دراین جلسه آگاهی دانش آموزان از حقوق شهروندی وسواد رسانه ای را مورد تاکید قرار دادوتصریح کرد: منشور حقوق شهروندی کاملا بدنبال تحکیم و تقویت مبانی مردم سالاری دینی در حوزه های مختلف است.

,

فرماندار رودبار جنوب درادامه به همکاری دستگاه های دولتی با آموزش وپرورش این شهرستان تاکید کرد و گفت:در نظام اسلامی آموزش وپرورش مهم ترین نهاد تربیتی در جامعه است.

,

افتتاح 20 مدرسه در شهرستان رودبارجنوب درسال 97

, افتتاح 20 مدرسه در شهرستان رودبارجنوب درسال 97,

سپس محمد شیرازی مدیر آموزش وپرورش رودبار جنوب دراین جلسه به جایگاه شور و مشورت از دید گاه اسلام پرداخت و اظهار داشت: مشورت یکی از اصول اساسی مورد توافق جمعی در اداره امور به ویژه در عرصه تحولات آموزش و پرورش می باشد.

,

وی دراین جلسه تحقق مشارکت مردم، نظارت آنها در امر آموزش و پرورش ،بهره گیری از کلیه منابع و امکانات جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و ایجاد تسهیل در فعالیت های اجرایی آموزش و پرورش.تحقق عدالت آموزشی، تمرکز زدایی در تصمیمات،توجه به مدرسه محوری و تامین منابع مالی غیر دولتی برای برنامه ریزی رااز مهم ترین اهداف شورای آموزش وپرورش برشمرد.

,

مدیر آموزش وپرورش مدیریت در مدارس را یک مدیریت درونی و بیرونی عنوان کرد وبا تاکید بر چشم انداز آموزش وپرورش این شهرستان بیان داشت:برنامه ریزی جهت اهداف آموزش وپرورش برای تعلیم و تربیت اسلامی ،رشد و تعالی انسانی را فراهم می کند.

,

وی درادامه توانمند سازی معلمان را مهم ترین محور توسعه علمی در جامعه دانست وافزود: پاسخگویی به نیازهای امروز و فردای دانش آموزان ایجاب می نماید که دانش روز، در قالب روش های متناسب و جدیددر راستای سند تحول بنیادین به دانش آموزان ارائه گردد.

,

محمد شیرازی درادامه ضمن تشریح عملکرد به برنامه های آینده آموزش وپرورش این شهرستان پرداخت و از افتتاح 20 مدرسه در سال 97 خبرداد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه