اخبار داغ

وضعیت نامناسب و وجود زباله در مجتمع سرتنگ توتنده+تصاویر

وضعیت نامناسب و وجود زباله در مجتمع سرتنگ توتنده+تصاویر
مجتمع خدماتی رفاهی سرتنگ توتنده بویراحمد غرق در زباله هایی است که گویا هفته هاست جمع آوری نشده اند و بوی آنها هر گردشگری را فراری می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ایل بانو،  ایام نوروز نزدیک است همه استان ها با توجه به جاذبه های گردشگری متفاوتی که دارند خود را برای ورود مسافران و گردشگران نوروزی آماده می کنند از جمله کارهایی که انجام می دهند ساماندهی تفرجگاه ها و مکان های گردشگری است که مسافران را به خود جذب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

ساماندهی و زیبا کردن فضای شهری نیز از جمله کارهایی است که برای جذب مسافران نوروزی لازم و ضروری است همچنین ساماندهی مکان های گردشگری که پر تردد ترین مکان ها است به ساماندهی و توجه ویزه تری نیاز دارد که مسافران نوروزی با رضایت استان را ترک کنند و خاطره خوبی داشته باشند.

,

استان کهگیلویه و بویراحمد نیز یکی از استان هایی است که به دلیل داشتن  آب و هوای خوب و مناسب در ایام نوروز، هرساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است و این موضوع مسولیت ستاد نوروزی و ستاد گردشگری را زیاد می کند و نیاز به توجه ویژه تر به مناطق بکر گردشگری دارد.

,
, ,
 
,
, ,

سرتنگ توتنده یکی از مناطق زیبای گردشگری در شهرستان بویراحمد است که به دلیل طبیعت بکر و زیبایی که دارد مسافران زیادی هر ساله به انجا وارد می شوند و از زیبایی های آن لذت می برند اما متاسفانه گاهی صحنه هایی دیده می شود که زیبایی های این طبیعت را از بین می برد.

,

زباله هایی که متعلق به چندین هفته است و در مجتمع خدماتی رفاهی سرتنگ توتنده جمع آوری شده اند و بویی که از آنها به اطراف پخش شده است به جای جذب مسافر همه گردشگران را فراری می دهد و می طلبد با توجه به چند روز مانده به عید نوروز این مشکل نیز بر طرف شود و شاهد چنین صحنه هایی در پایتخت طبیعت ایران نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه