اخبار داغ

رییس بسیج مداحان کشور:

مدگرایی بزرگترین آسیب جامعه مداحان است

مدگرایی بزرگترین آسیب جامعه مداحان است
رییس سازمان بسبج مداحان کشور مدگرایی را بزرگترین آسیب جامعه مداحی دانست و گفت: این مدل‌های جدید باعث شده برخی اشعار و سبک‌ها اثرگذاری لحظه‌ای داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی روشن روان در گفت‌وگو با خبرنگار تابان تربت، مدگرایی را بزرگترین آسیب برای جامعه مداحی عنوان کرد و گفت: هر روز یک شیوه اعم از ظاهر جلسات و سبک های خواندنی و اشعار در هیئت ها مد می شود که این آسیب جدی برای جامعه مداحی و هیئت های مذهبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مجتبی روشن روان در گفت‌وگو با خبرنگار , تابان تربت, ، مدگرایی را بزرگترین آسیب برای جامعه مداحی عنوان کرد و گفت: هر روز یک شیوه اعم از ظاهر جلسات و سبک های خواندنی و اشعار در هیئت ها مد می شود که این آسیب جدی برای جامعه مداحی و هیئت های مذهبی است.,

 

,

رییس سازمان بسیج مداحان کشور تصریح کرد: این مدهای جدید باعث شده برخی اشعار و سبک هایی که امسال می خوانند، سال آینده دیگر اثری از آن نیست.

,

 

,

وی مهمترین شاخصه مداحی را اخلاص عنوان کرد و افزود: اخلاص در جامعه مداحی اثر گذار و بی شک رمز بقای انقلاب اسلامی و هیئت های مذهبی برگرفته از همین اخلاص است.

,

 

,

روشن روان با انتقاد از اینکه نحوه عزاداری ها تغییر یافته، افزود: برخی عزاداری و سینه زنی ها مورد قبوا علما نیست، بنابراین باید طوری در هیئت ها عزاداری کنیم که چنانچه امام حسین(ع) به آن نظری داشته باشند مورد تایید قرار گیرد‌.

,

 

,

رییس سازمان بسیج مداحان کشور با تاکید بر اینکه جامعه مداحی باید هویت خود را پیدا کند، افزود: جامعه مداحی باید امروز مشخص کند که در خدمت شور و هیجان و انفجارات لحظه ای قرار گرفته یا اینکه در خدمت امام حسین علیه السلام و اثر بخشی در هیئت های مذهبی است.

,

 

,

وی به برنامه های سازمان مطبوع خود برای تربیت مداحان اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی با نگاه تربیتی در سطوح مختلف به‌ویژه برای نوجوانان و جوانان با حضور اساتید مطرح در مراکز استانها و شهرستانها در سال آینده مورد تاکید است.

,

 

,

در کانون بسیج مداحان تربت حیدریه 240 نفر سازماندهی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه