اخبار داغ

شهردار تربت حیدریه:

ادامه فعالیت پروژه زعفرانیه از توان شهرداری خارج است

ادامه فعالیت پروژه زعفرانیه از توان شهرداری خارج است
شهردار تربت حیدریه گفت: ادامه کار پروژه زعفرانیه از توان شهرداری خارج است؛ اما با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، مشکلات این میراث بر زمین مانده مرتفع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، محمد صادق مجتهدی صبح امروز در آخرین جلسه شورای شهر تربت حیدریه در سال 96 اظهار کرد: پروژه زعفرانیه یکی از میراثی است که از گذشت به ما رسیده و به هر بخش آن که ورود پیدا می کنیم به مشکلات ریشه ای و عمیقی می رسیم که اتخاذ تصمیمات غیر کارشناسی ممکن است وضع را وخیم تر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار, تابان تربت, ، محمد صادق مجتهدی صبح امروز در آخرین جلسه شورای شهر تربت حیدریه در سال 96 اظهار کرد: پروژه زعفرانیه یکی از میراثی است که از گذشت به ما رسیده و به هر بخش آن که ورود پیدا می کنیم به مشکلات ریشه ای و عمیقی می رسیم که اتخاذ تصمیمات غیر کارشناسی ممکن است وضع را وخیم تر کند.,

 

,

شهردار تربت حیدریه بیان کرد: ادامه کار پروژه زعفرانیه از توان شهرداری خارج است؛ اما با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، مشکلات این میراث بر زمین مانده مرتفع شود.

,

 

,

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری حلقه های متصل به هم هستند و هدف واحدی را دنبال می‌کنند که همانا توسعه‌ و آبادانی شهر است که بی شک بدون مشارکت محقق نمی شود.

,

 

,

نادر سلیمانی اظهار کرد: متاسفانه برخی دوست دارند مدام به حقوق مردم دست درازی کنند و شهرداری را منبع درآمد خود می دانند و آنقدر این کار را ادامه دادند که دیگر از شهرداری پوست واستخوانی بیش نمانده است.

,

 

,

وی افزود: درآمد شهرداری متعلق به همه شهروندان است و شهرداری از محل پول شهروندان اداره می شود.

,

 

,

سلیمانی به موضوع جلسه که بررسی و تعیین تکلیف شرکت زعفرانیه بود اشاره کرد و گفت: این شرکت برای برون رفت از این وضعیت باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و به مدیریت واحدی برسد.

,

 

,

در ادامه هر یک از اعضای شورای شهر سوالات و مباحثی مطرح و در این باره بحث و تبادل نظر شد.

,

 

,

همچنین در این جلسه مذاکراتی در خصوص تصمیم گیری سریع و کارشناسی برای تصویب طرح کلی ۶۷ هکتاری منطقه گردشگری پیشکوه و واگذاری آن به شهرداری با حمایت همه مسئولین شهر برای رونق منطقه و پیشگیری از اجرای طرحهای خارج از طرح مصوب قرار گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه