اخبار داغ

بررسی وضعیت بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و پزشکان کشیک در اولین روز از سال 97

بررسی وضعیت بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و پزشکان کشیک در اولین روز از سال 97
با وجود شیفت بندی گاهی نیز افرادی هستند که از زیر کار در بروند و یا زمان مقرر در محل کار حاضر نشوند در همین خصوص با حضور در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج وضعیت کشیک های پزشکان را بررسی کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو،  بیمارستان های استان یکی از حساس ترین مکان ها برای نشان دادن وضعیت بهداشتی هر شهر است با توجه به تعطیلات نوروز وجود پزشک کشیک در بیمارستان های استان به ویژه بیمارستان های مرکز استان لازم و ضروری است که اگر مشکلی پیش آمد پزشک متخصص برای درمان در بیمارستان حضور داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ایل بانو،  , ایل بانو،,

غلامعباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص شیفت بندی پزشکان در بیمارستان های استان گفت: در حال حاضر  237 پزشک متخصص در سطح استان کهگیلیویه و بویراحمد داریم و تلاش می کنیم این تعداد را با توجه به حجم وسیع بیماران افزایش بدهیم.

,

معاونت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح شیفت بندی پزشکان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است که در این رابطه با هر گونه سهل انگاری پزشکان برخورد خواهد شد و از همه شهروندان این استان تقاضا می گردد در صورت هر گونه تخلف، سازمان علوم پزشکی استان را اطلاع دهند.

,
, ,

با وجود شیفت بندی گاهی نیز افرادی هستند که از زیر کار در بروند و یا زمان مقرر در محل کار حاضر نشوند در همین خصوص خبرنگار این پایگاه خبری با حضور در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج وضعیت کشیک های پزشکان را بررسی و اینکه آیا پزشک مورد نظر در محل کار حضور دارد یا خیر.

,

ساعت 11 ظهر وارد بیمارستان شهید بهشتی یاسوج شدم  چیزی که مشخص بود وضعیت بهداشتی بیمارستان بود که وضعیت مناسبی داشت و بیماران نیز رضایت کافی داشتند همچنین وقتی سراغ پزشک شیفت را گرفتیم گویا در اتاق عمل حضور داشت.

,

بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در اولین روز از سال 97 در وضعیت مناسبی قرار داشت و پزشک شیفت در محل کار و در اتاق عمل حضور داشت همچنین در همین زمان بیماری را به بیمارستان انتقال دادند که با سرعت عمل پرسنل بیمارستان خیلی سریع  تحت درمان قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه