اخبار داغ

خسارت ۱۵۰ میلیارد ریالی تندباد اخیر به اردبیل

خسارت ۱۵۰ میلیارد ریالی تندباد اخیر به اردبیل
بر اساس اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل تند باد اخیر، نزدیک به 150 میلیارد ریال خسارت به بار آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما، تندباد شدید که در دو روز اخیر استان اردبیل را فرا گرفته خسارت کلانی به این استان  وارد کرد؛ بر اساس اعلام فرهاد عبدالعلی پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل تند باد اخیر، نزدیک به 150 میلیارد ریال خسارت به بار آورده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

به گفته عبدالعلی پور، قطعی برق 185 روستای استان اردبیل، وقوع 10 مورد آتش‌سوزی در مراتع، وارد شدن خسارات به مبلمان و تاسیسات شهری، وارد آمدن خسارت به 60 خودرو از  جمله خساراتی است که تندباد به این استان  وارد کرده است.

,

 

,

طبق اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیشترین خسارت تندباد در مشگین‌شهر بود که 47 مورد قطعی برق این شهرستان برطرف شده و برطرف کردن قطعی 44 مورد دیگر در دست اقدام است.

,

  گزارش ها حاکی است در شهرستان خلخال  75 مسافر طوفان شدند که اسکان اضطراری یافتند ؛ تند باد در بیله سوار خسارت جانی هم داشت و متاسفانه یک نفر از هموطنان نیز در این شهرستان بر اثر وقوع تندباد جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر مصدوم شد.

,

همچنین تند باد امروز  موجب تخریب جایگاه راهنمای مسافران شد.

,

تندباد همچنین پرواز های امروز فرودگاه اردبیل را لغو کرد.

,

 

,

 طبق اعلام مدیرعامل پل معلق مشگین شهر نیز با توجه به شدت طوفان و حفظ جان و امنیت گردشگران، پل معلق امروز تعطیل شد و از فردا ۶ فروردین ۹۷ ساعت ۸ صبح این پل برای بازدید عموم باز است.

,

 بیشترین سرعت تندباد  اخیر نیز از شهرستان مشگین‌شهر و با سرعت 144 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

,

براساس اطلاعیه هواشناسی استان اردبیل باکاهش سرعت وزش باد، از فردا (دوشنبه) تا روز پنجشنبه جوی پایدار در سطح استان پیش بینی می شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه