اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی استان البرز:

اردوی جهادی نوروزی در 10 منطقه محروم البرز برگزار شد/ گسترش تعاونی با رویکرد اشتغال زایی هدف بسیج سازندگی در سال 97 است

اردوی جهادی نوروزی در 10 منطقه محروم البرز برگزار شد/ گسترش تعاونی با رویکرد اشتغال زایی هدف بسیج سازندگی در سال 97 است
رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: سال 97 در چارچوب اصل 44 قانون اساسی بنا بر گسترس تعاونی ها و اشتغال جوانان خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; رئیس بسیج سازندگی استان البرز درباره اعزام جهادگران به مناطق محروم در ایام نوروز به خبرنگار تیتریک گفت: 45 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند که از این تعداد 15 گروه جهادی در کرمانشاه و 5 گروه جهادی خارج از استان فعالیت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;, تیتریک,

علی ترکاشوند با اشاره به اینکه در استان 10 منطقه محروم شامل سهرابیه، ملک آباد، مهدی آباد، خط 4 حصار، حیدرآباد، مالک اشتر، سید جمال نظرآباد و مناطق کم برخوردار از جمله مناطق اعزام جهادگران بودند افزود: مناطقی که معضلات اجتماعی و آلودگی هایی از جمله اعتیاد دارند هدف گروه های جهادی است.

,

وی به در نظر گرفتن اعتبار برای این 10 منطقه و اجرای2 پروژه عمرانی در این مناطق اشاره کرد و اظهار داشت: سال 96 متاسفانه سهم تسهیلات اقتصاد مقاومتی ما کم بود و 56 پروژه عمرانی اجرا شد و تسهیلات 1 و نیم میلیارد تومانب تسهیلات اشتغال زایی ارائه شد.

,

رئیس بسیج سازندگی در خاتمه با اشاره به اینکه تا کنون 10 تعاونی تشکیل شده است تصریح کرد: سال 97 در چارچوب اصل 44 قانون اساسی بنا بر گسترس تعاونی ها و اشتغال جوانان اعم از مشاوره و آموزش خواهیم داشت و تفاهم نامه ای با اداره کار بسته شده است.

,

شایان ذکر است سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی به ارتقا اردوهای جهادی تا 60 گروه اشاره کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه