اخبار داغ

مدیر اورژانس 115 نی‌ریز خبرداد؛

25 ماموریت اورژانس در 13 بدر نی ریز

25 ماموریت اورژانس در 13 بدر نی ریز
مدیر اورژانس نی ریز: ساعت 8 الی 21 ایام نوروز حادثه خیز ترین ساعات تردد در این ایام بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ محمدحسین کچویی مدیر اورژانس نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز در خصوص عملیات های اورژانس 13 فروردین گفت: بیش از 25 ماموریت اورژانس در سیزدهم فروردین ماه به انجام رسید که تلفات جانی در پی نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از نبض نی ریز؛,


مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان نی ریز افزود: از ساعت 8 تا 21 این روز که حادثه خیز ترین ساعات تردد در این ایام می باشد بیش از 10 ماموریت در سطح شهرستان صورت گرفت.

,
,

 

,

 کچویی با اعلام اینکه این 10 حادثه تلفات جانی به دنبال نداشته است، بیان کرد: از 3 حادثه ترافیکی به 6 مصدوم از حوادث سیزده بدر توسط تکنسین های اورژانس  امداد رسانی شد.

,


وی خاطر نشان کرد : از 25 ماموریت این مرکز تعداد 5 مورد نیز مراجعه به پایگاه های اورژانس شهرستان در این روز به ثبت رسیده است.

,
,

محمد حسین کچویی شمار ماموریت های شهری را بیشتر از جاده ای دانست و اظهار کرد: اورژانس کمربندی نی ریز بیشترین ماموریت شهری را به خود اختصاص داده است.

,

سرپرست مرکز اورژانس 115 نی ریز در پایان از همشهریان خواست: حد امکان همکاری لازم را حین انجام ماموریت با اورژانس داشته و محل عبور آمبولانس را باز نگه دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه