اخبار داغ

بر اساس اعلام مسئولین:

البرز پرتردد ترین استان کشور در طرح ترافیک نوروز 97 شد/ افزایش ۴.۹ درصدی آمار تردد نسبت به سال 96

البرز پرتردد ترین استان کشور در طرح ترافیک نوروز 97 شد/ افزایش ۴.۹ درصدی آمار تردد نسبت به سال 96
از ابتدای آغاز طرح نوروزی در محورهای مواصلاتی استان البرز ۲۸ میلیون ۹۳۱ هزار و ۷۰۳ تردد صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; تعطیلات نوروزی سال 97 در حالی به اتمام رسید که استان البرز کاهش تلفات جاده ای را در محورهای مواصلاتی خود تجربه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به این که تعداد تصادفات فوتی در این مدت 2 فقره بوده گفت: خوشبختانه در این زمینه کاهش 71 درصدی داشتیم.

,

ترافیک

, ترافیک,

سرهنگ رضا گودرزی افزود: تعداد متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی 4 نفر بوده که نسبت به سال گذشته کاهش 56 درصدی دارد.

,

علاوه بر اینکه البرز در ردیف کم تصادف ترین استان های کشور در طرح ترافیک نوروزی قرار گرفت البرز رکورد پرتردد ترین استان کشور را در این مدت از آن خود کرد.

,

به گفته استاندار البرز کوچک ترین استان کشور ایام نوروز بیش از 28 میلیون تردد را در دوربین های نظارتی و رصد راهداری خود به ثبت رسانید.

,

استاندار,نجفی

, استاندار,نجفی,

محمد علی نجفی با اشاره به اینکه طی روزهای آتی این آمار از 30 میلیون عبور خواهد کرد افزود: باتوجه به ضرورت تعریض راه ها در (ورودی و خروجی استان و شهر کرج) جهت تسهیل در عبور و مرور تبدیل محورهای اصلی به بزرگراه به عنوان یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی ، حوزه راهسازی، شهرداری در دستور کار ما قرار گرفته است.

,

همچنین استاندار البرز ورودی استان از گرمدره، پل فردیس و کلاک را جز محورهایی دانست که در تعریض از اولویت های اصلی شهرداری و راهسازی محسوب می شوند.

,

و اما بر اساس آمارهای اعلام شده میزان تردد از محورهای مواصلاتی استان طی ایام نوروز سال گذشته، ۲۷ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۹۰۲ تردد اعلام ‌شده بود که امسال با اعلام مهرداد جهانی مدیر کل راهداری البرز از ابتدای آغاز طرح نوروزی در محورهای مواصلاتی استان البرز ۲۸ میلیون ۹۳۱ هزار و ۷۰۳ تردد صورت گرفت که این مهم ۴.۹ درصد افزایش تردد نسبت به سال گذشته را نشان می‌ دهد.

,

ترافیک

, ترافیک,

همچنین با توجه به اعلام راهداری استان البرز در روز طبیعت یک‌ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۳۳۹ تردد از محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته است.

,

نیروانتظامی

, نیروانتظامی,

آنچه مسلم است البرز به عنوان کوچکترین استان کشور با توجه به آمار بیان شده توسط عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز قریب به 16 درصد بار ترافیکی کشور را به دوش کشیده و معبر قریب به 14 استان است که این مهم می توان مبنای برنامه ریزی دستگاه های اجرایی طی سال های آتی در راستای توسعه گردشگری باشد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه