اخبار داغ

در صحن رسمی شورای شهر اراک مطرح شد؛

دولت به تعهدات خود درباره پارک بانوان عمل نکرده است/بلاتکلیفی طرح جامع شهری اراک

دولت به تعهدات خود درباره پارک بانوان عمل نکرده است/بلاتکلیفی طرح جامع شهری اراک
شهردار اراک گفت: سال گذشته برای تکمیل پارک بانوان بالغ بر ۵ میلیارد تومان هزینه شده است که از این مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان سهم شهرداری و ۲.۵ میلیارد تومان سهم دولت بوده که دولت تاکنون سهم خود را پرداخت نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛کاوه فلاک افلاکی، رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک عصر روز شنبه در اولین جلسه صحن رسمی شورای این شهر ضمن ابراز امیدواری از عملکرد هرچه بهتر اعضای شورا در سال جاری گفت: امیدواریم با تجربیاتی که اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در طول یک سال گذشته کسب کرده‌اند، بتوانند پر قدرت‌تر در مسیر قانون و خدمت به مردم گام بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , اراک امروز, ؛کاوه فلاک افلاکی، رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک عصر روز شنبه در اولین جلسه صحن رسمی شورای این شهر ضمن ابراز امیدواری از عملکرد هرچه بهتر اعضای شورا در سال جاری گفت: امیدواریم با تجربیاتی که اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در طول یک سال گذشته کسب کرده‌اند، بتوانند پر قدرت‌تر در مسیر قانون و خدمت به مردم گام بردارند.,

فلک افلاکی در ادامه با اشاره به مطالب منتشر در خصوص پرداخت عیدی سه میلیون تومانی به اعضای شورای شهر افزود: شورای اسلامی دوره پنجم قانونمند بوده و هرگز از مدار قانون خارج نمی‌شود.

,

وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک بر اساس مصوبه هیات وزیران مبلغ دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان پاداش پایان سال دریافت کردند، این پاداش پرداختی بر اساس مصوبه هیات وزیران بوده و نیازی به مجوز نداشته است.

,

 رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک بیان کرد: برخی با طرح این مباحث به دنبال ایجاد اختلاف و بی‌اعتمادی مردم نسبت به مدیریت شهری هستند.

,

فلک افلاکی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی کلانشهر اراک انتقادپذیر است، اضافه کرد: شورای اسلامی به وظایف قانونی خود عمل می‌کند و هرگز با این گونه اقدامات به حاشیه نخواهد رفت.

,

وی به واریز مبلغ ۱۰ میلیون تومان به حساب اعضای شورای اسلامی کلاتشهر اراک هم اشاره کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی برای کمک به مؤسسات خیریه و افراد نیازمند مراجعه کننده نیازمند اعتباراتی هستند که این مهم در ماده ۱۷ قانون پیش‌بینی شده است و در همین راستا قبل از شروع سال جدید مبلغ ۱۰ میلیون تومان به حساب اعضای شورای اسلامی واریز شده بود ولی چون این مبلغ به تصویب هیات تطبیق نرسیده بود، بازگشت داده شد.

,

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک بیان کرد: بر اساس ماده ۱۷ قانون اعضای شورای چهارم، سال گذشته ۵۴۹ میلیون تومان و اعضای شورای دوره پنجم ۳۴۸ میلیون تومان هزینه کرده‌اند.

,

عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک:

, عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک:,

بلاتکلیفی طرح جامع شهری اراک/تعطیلی ۴ ساله عملیات اجرایی استخر شهرداری اراک

, بلاتکلیفی طرح جامع شهری اراک/تعطیلی ۴ ساله عملیات اجرایی استخر شهرداری اراک, بلاتکلیفی طرح جامع شهری اراک/تعطیلی ۴ ساله عملیات اجرایی استخر شهرداری اراک,

علی جعفر محصولی، عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک در این جلسه ضمن انتقاد از طولانی شدن روند بررسی طرح جامع کلانشهر اراک گفت: بیش از یک سال است که طرح جامع شهری اراک برای بررسی به استانداری مرکزی ارسال شده ولی تاکنون هیچ پاسخی مبنی بر رد یا تائید آن اعلام نشده است.

,

محصولی طولانی شدن بررسی طرح جامع کلانشهر اراک را فسادانگیز دانست و گفت: طولانی شدن بررسی این طرح جای سوال داشته و انتظار داریم استانداری مرکزی هر چه سریعتر نظر قطعی را در خصوص این طرح اعلام کند تا هر چه زودتر این طرح به تصویب نهایی رسیده و اجرایی شود.

,

وی اضافه کرد: هر ۱۰ سال یک بار طرح جامع شهری بایستی تغییر کند و این جق مردم است که از این تغییرات بهره‌مند شوند.

,

عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک با انتقاد از اینکه چهار سال استخر شهرداری اراک نیمه کاره رها شده است گفت: از شهرداری انتظار داریم بر اساس یک برنامه ریزی اصولی استخر شهرداری را از این بلا تکلیفی بیرون بیاود تا مردم و کارکنان شهرداری از خدمات آن بهره مند شوند.

,

شهردار کلانشهر اراک:

, شهردار کلانشهر اراک:,

دولت به تعهدات خود درباره پارک بانوان عمل نکرده است/پرداخت مبلغ ۲۶ میلیارد تومان برای تکمیل چهار پروژه شهری اراک

, دولت به تعهدات خود درباره پارک بانوان عمل نکرده است/پرداخت مبلغ ۲۶ میلیارد تومان برای تکمیل چهار پروژه شهری اراک, دولت به تعهدات خود درباره پارک بانوان عمل نکرده است/پرداخت مبلغ ۲۶ میلیارد تومان برای تکمیل چهار پروژه شهری اراک,

داوود تاجران، شهردار کلانشهر اراک به مطالبات تعدادی از ورزشکاران از باشگاه شهرداری اراک اشاره کرد و گفت: امروز با تعدادی از ورزشکاران که در مقابل شهرداری تجمع داشتند دیدار داشتم و مقرر شد بعد از جمع‌بندی مطالبات نسبت به پرداخت آنها اقدام شود.

,

تاجران با اشاره به اینکه اختلافی بین مبلغ اعلام شده از سوی ورزشکاران با مبلغ اعلامی از سوی باشگاه وجود دارد، گفت: مطالبات ورزشکاران متفاوت است و از یک میلیون تومان شروع می شود و برخی از ورزشکاران هم مبالغ بالاتری را طلب دارند.

,

وی با تاکید بر اینکه قرار بود قبل از پایان سال مطالبات ورزشکاران پرداخت شود، افزود: متاسفانه به دلیل کمبود منابع مالی نتوانستیم این مطالبات را پرداخت کنیم.

,

شهردار اراک در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از پارک بانوان در بهار امسال گفت: سال گذشته برای تکمیل پارک بانوان بالغ بر ۵ میلیارد تومان هزینه شده است که از این مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان سهم شهرداری و ۲.۵ میلیارد تومان سهم دولت بوده که دولت تاکنون سهم خود را پرداخت نکرده است.

,

وی با اشاره به اینکه پارک بانوان اراک دارای تجهیزات و امکانات خوبی برای ورزش بانوان فراهم کرده است، بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته فاز نخست پارک بانوان بهار سال ۹۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

تاجران به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری اراک اشاره کرد و افزود: چهار پروژه بزرگ شهر اراک نظیر تقاطع غیرهمسطح ورزش، شریعتی، کوی علم‌الهدی و شهید صیدی بر اساس برنامه زمان بندی شده در حال اجراست.

,

وی اضافه کرد: سال گذشته برای اینکه پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی جلو بروند مبلغ ۲۶ میلیارد تومان برای تکمیل آنها هزینه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه