اخبار داغ

عدم رضایت مردم از المان های بدون روح نوروزی/ لزوم توجه به هویت شهر در المان‌ها

عدم رضایت مردم از المان های بدون روح نوروزی/ لزوم توجه به هویت شهر در المان‌ها
عملکرد شهرداری در خصوص المان های نوروزی 97 مورد پسند شهروندان واقع نشده که این عدم رضایت می تواند ناشی از بی مفهوم بودن و عدم تناسب المان ها با فرهنگ و اقلیم منطقه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در آستانه سال نو یکی از مهم ترین اقدامات؛ ایجاد تغییر در چهره و منظر شهر است که معمولا این اقدام در جهت زیباسازی و ایجاد شور و نشاط عیدانه در شهروندان انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

نصب المان، یکی از اقدامات شهرداری برای تغییر سیمای شهر است که با توجه به اینکه در میادین و معابر اصلی نصب می شود، بیشتر از سایر خدمات و فضاسازی ها به چشم می آید و شهروندان براساس این المان ها، به شهرداری نمره می دهند.

 

در هر نقطه ای از کشور تلاش می شود تا المان ها و فضاسازی های شهری بر اساس اقلیم، فرهنگ، آداب و رسوم و ... ساخته شود تا با ورود هر مهمان و مسافری، قسمتی از آداب و فرهنگ مردم معرفی شود.

 

شهرداری بیرجند هم مانند بسیاری از شهرداری های کشور، طی سالهای اخیر نسبت به ساخت و نصب المان ها در میادین شهری اقدام می کند. برای نوروز سال 97 هم شهرداری بیرجند، 9 المان با اعتبار 170 میلیون تومان طراحی و نصب کرد.

 

 

اما گویا عملکرد شهرداری در خصوص المان های نوروزی 97 مورد پسند شهروندان واقع نشده و علاوه بر اینکه تعداد المان های نوروزی نصب شده در سطح شهر کمتر از المان های سال های گذشته بود، زیبایی این المان ها هم چنگی به دل نمی زند و انتظارات مردم از شهرداری را برآورده نکرده است که این عدم رضایت می تواند ناشی از بی مفهوم بودن و عدم تناسب المان ها با فرهنگ و اقلیم منطقه باشد.

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه این منطقه دارای اقلیم کویری است، باید المان ها طراوت و سرسبزی بیشتری داشته باشد و در انتخاب رنگ ها دقت بیشتری به خرج داد که در این زمینه هم سلیقه خوبی اعمال نشد.

 

 

المان های نصب شده در سطح شهر بیشتر به عنوان المان موقت محسوب می شود که باید پس از مدتی از سطح شهر جمع آوری شود، طراحی و ساخت این المان ها، بدون خلاقیت و ارزش هنری بود و گویا شهرداری نه به ایجاد زیبایی و طراوت در شهر، بلکه به رفع تکلیف از خود عمل کرده، در حالی که می شد با فراخوان عمومی یا نظرسنجی از مردم و هنرمندان، ایده های جالب و نوی آنها را دریافت و طراحی کرد.

 

 

همچنین امسال هیچ المان دائم با ایده خاص، دارای مفهوم و درخور شأنی که به شهر جلوه ای تازه بدهد و ذهن شهروندان و مسافران را درگیر و آنها را به تفکر وادارد، وجود نداشت و همه المان ها معمولی و بدون روح بود.

 

 

با توجه به اینکه زیباسازی فضای شهری سبب جذب مسافران، گردشگران و ایجاد درآمد برای شهر می شود، اگر قرار باشد طراحی و نصب المان ها به همین منوال باشد، چهره شهر هیچ جاذبه ای برای مسافران نخواهد داشت.

 

 

علاوه بر آن نبود المان های شاخص و معرف فرهنگ، تهدیدی برای هویت شهر خواهد بود که هر چه بگذرد، این بحران هویتی بیشتر و عمیق تر خواهد شد.

 

 

همچنین این موضوع که المان های شهری قبلی در فضای روباز متعلق به شهرداری نگه داری می شود هم از گلایه مندی هایی است که بارها توسط مردم مردم مطرح شده، در واقع این نحوه نگه داری سبب آسیب المان ها و هدررفت هزینه ها می شود که متاسفانه در این خصوص هیچ اقدامی از سوی شهرداری انجام نشده است.

 

 

انتهای پیام/

,

 

نصب المان، یکی از اقدامات شهرداری برای تغییر سیمای شهر است که با توجه به اینکه در میادین و معابر اصلی نصب می شود، بیشتر از سایر خدمات و فضاسازی ها به چشم می آید و شهروندان براساس این المان ها، به شهرداری نمره می دهند.

 

در هر نقطه ای از کشور تلاش می شود تا المان ها و فضاسازی های شهری بر اساس اقلیم، فرهنگ، آداب و رسوم و ... ساخته شود تا با ورود هر مهمان و مسافری، قسمتی از آداب و فرهنگ مردم معرفی شود.

 

شهرداری بیرجند هم مانند بسیاری از شهرداری های کشور، طی سالهای اخیر نسبت به ساخت و نصب المان ها در میادین شهری اقدام می کند. برای نوروز سال 97 هم شهرداری بیرجند، 9 المان با اعتبار 170 میلیون تومان طراحی و نصب کرد.

 

 

اما گویا عملکرد شهرداری در خصوص المان های نوروزی 97 مورد پسند شهروندان واقع نشده و علاوه بر اینکه تعداد المان های نوروزی نصب شده در سطح شهر کمتر از المان های سال های گذشته بود، زیبایی این المان ها هم چنگی به دل نمی زند و انتظارات مردم از شهرداری را برآورده نکرده است که این عدم رضایت می تواند ناشی از بی مفهوم بودن و عدم تناسب المان ها با فرهنگ و اقلیم منطقه باشد.

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه این منطقه دارای اقلیم کویری است، باید المان ها طراوت و سرسبزی بیشتری داشته باشد و در انتخاب رنگ ها دقت بیشتری به خرج داد که در این زمینه هم سلیقه خوبی اعمال نشد.

 

 

المان های نصب شده در سطح شهر بیشتر به عنوان المان موقت محسوب می شود که باید پس از مدتی از سطح شهر جمع آوری شود، طراحی و ساخت این المان ها، بدون خلاقیت و ارزش هنری بود و گویا شهرداری نه به ایجاد زیبایی و طراوت در شهر، بلکه به رفع تکلیف از خود عمل کرده، در حالی که می شد با فراخوان عمومی یا نظرسنجی از مردم و هنرمندان، ایده های جالب و نوی آنها را دریافت و طراحی کرد.

 

 

همچنین امسال هیچ المان دائم با ایده خاص، دارای مفهوم و درخور شأنی که به شهر جلوه ای تازه بدهد و ذهن شهروندان و مسافران را درگیر و آنها را به تفکر وادارد، وجود نداشت و همه المان ها معمولی و بدون روح بود.

 

 

با توجه به اینکه زیباسازی فضای شهری سبب جذب مسافران، گردشگران و ایجاد درآمد برای شهر می شود، اگر قرار باشد طراحی و نصب المان ها به همین منوال باشد، چهره شهر هیچ جاذبه ای برای مسافران نخواهد داشت.

 

 

علاوه بر آن نبود المان های شاخص و معرف فرهنگ، تهدیدی برای هویت شهر خواهد بود که هر چه بگذرد، این بحران هویتی بیشتر و عمیق تر خواهد شد.

 

 

همچنین این موضوع که المان های شهری قبلی در فضای روباز متعلق به شهرداری نگه داری می شود هم از گلایه مندی هایی است که بارها توسط مردم مردم مطرح شده، در واقع این نحوه نگه داری سبب آسیب المان ها و هدررفت هزینه ها می شود که متاسفانه در این خصوص هیچ اقدامی از سوی شهرداری انجام نشده است.

 

 

انتهای پیام/

,

 

نصب المان، یکی از اقدامات شهرداری برای تغییر سیمای شهر است که با توجه به اینکه در میادین و معابر اصلی نصب می شود، بیشتر از سایر خدمات و فضاسازی ها به چشم می آید و شهروندان براساس این المان ها، به شهرداری نمره می دهند.

 

در هر نقطه ای از کشور تلاش می شود تا المان ها و فضاسازی های شهری بر اساس اقلیم، فرهنگ، آداب و رسوم و ... ساخته شود تا با ورود هر مهمان و مسافری، قسمتی از آداب و فرهنگ مردم معرفی شود.

 

شهرداری بیرجند هم مانند بسیاری از شهرداری های کشور، طی سالهای اخیر نسبت به ساخت و نصب المان ها در میادین شهری اقدام می کند. برای نوروز سال 97 هم شهرداری بیرجند، 9 المان با اعتبار 170 میلیون تومان طراحی و نصب کرد.

 

 

اما گویا عملکرد شهرداری در خصوص المان های نوروزی 97 مورد پسند شهروندان واقع نشده و علاوه بر اینکه تعداد المان های نوروزی نصب شده در سطح شهر کمتر از المان های سال های گذشته بود، زیبایی این المان ها هم چنگی به دل نمی زند و انتظارات مردم از شهرداری را برآورده نکرده است که این عدم رضایت می تواند ناشی از بی مفهوم بودن و عدم تناسب المان ها با فرهنگ و اقلیم منطقه باشد.

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه این منطقه دارای اقلیم کویری است، باید المان ها طراوت و سرسبزی بیشتری داشته باشد و در انتخاب رنگ ها دقت بیشتری به خرج داد که در این زمینه هم سلیقه خوبی اعمال نشد.

 

 

المان های نصب شده در سطح شهر بیشتر به عنوان المان موقت محسوب می شود که باید پس از مدتی از سطح شهر جمع آوری شود، طراحی و ساخت این المان ها، بدون خلاقیت و ارزش هنری بود و گویا شهرداری نه به ایجاد زیبایی و طراوت در شهر، بلکه به رفع تکلیف از خود عمل کرده، در حالی که می شد با فراخوان عمومی یا نظرسنجی از مردم و هنرمندان، ایده های جالب و نوی آنها را دریافت و طراحی کرد.

 

 

همچنین امسال هیچ المان دائم با ایده خاص، دارای مفهوم و درخور شأنی که به شهر جلوه ای تازه بدهد و ذهن شهروندان و مسافران را درگیر و آنها را به تفکر وادارد، وجود نداشت و همه المان ها معمولی و بدون روح بود.

 

 

با توجه به اینکه زیباسازی فضای شهری سبب جذب مسافران، گردشگران و ایجاد درآمد برای شهر می شود، اگر قرار باشد طراحی و نصب المان ها به همین منوال باشد، چهره شهر هیچ جاذبه ای برای مسافران نخواهد داشت.

 

 

علاوه بر آن نبود المان های شاخص و معرف فرهنگ، تهدیدی برای هویت شهر خواهد بود که هر چه بگذرد، این بحران هویتی بیشتر و عمیق تر خواهد شد.

 

 

همچنین این موضوع که المان های شهری قبلی در فضای روباز متعلق به شهرداری نگه داری می شود هم از گلایه مندی هایی است که بارها توسط مردم مردم مطرح شده، در واقع این نحوه نگه داری سبب آسیب المان ها و هدررفت هزینه ها می شود که متاسفانه در این خصوص هیچ اقدامی از سوی شهرداری انجام نشده است.

 

 

انتهای پیام/

,

 

نصب المان، یکی از اقدامات شهرداری برای تغییر سیمای شهر است که با توجه به اینکه در میادین و معابر اصلی نصب می شود، بیشتر از سایر خدمات و فضاسازی ها به چشم می آید و شهروندان براساس این المان ها، به شهرداری نمره می دهند.

 

در هر نقطه ای از کشور تلاش می شود تا المان ها و فضاسازی های شهری بر اساس اقلیم، فرهنگ، آداب و رسوم و ... ساخته شود تا با ورود هر مهمان و مسافری، قسمتی از آداب و فرهنگ مردم معرفی شود.

 

شهرداری بیرجند هم مانند بسیاری از شهرداری های کشور، طی سالهای اخیر نسبت به ساخت و نصب المان ها در میادین شهری اقدام می کند. برای نوروز سال 97 هم شهرداری بیرجند، 9 المان با اعتبار 170 میلیون تومان طراحی و نصب کرد.

 

 

اما گویا عملکرد شهرداری در خصوص المان های نوروزی 97 مورد پسند شهروندان واقع نشده و علاوه بر اینکه تعداد المان های نوروزی نصب شده در سطح شهر کمتر از المان های سال های گذشته بود، زیبایی این المان ها هم چنگی به دل نمی زند و انتظارات مردم از شهرداری را برآورده نکرده است که این عدم رضایت می تواند ناشی از بی مفهوم بودن و عدم تناسب المان ها با فرهنگ و اقلیم منطقه باشد.

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه این منطقه دارای اقلیم کویری است، باید المان ها طراوت و سرسبزی بیشتری داشته باشد و در انتخاب رنگ ها دقت بیشتری به خرج داد که در این زمینه هم سلیقه خوبی اعمال نشد.

 

 

المان های نصب شده در سطح شهر بیشتر به عنوان المان موقت محسوب می شود که باید پس از مدتی از سطح شهر جمع آوری شود، طراحی و ساخت این المان ها، بدون خلاقیت و ارزش هنری بود و گویا شهرداری نه به ایجاد زیبایی و طراوت در شهر، بلکه به رفع تکلیف از خود عمل کرده، در حالی که می شد با فراخوان عمومی یا نظرسنجی از مردم و هنرمندان، ایده های جالب و نوی آنها را دریافت و طراحی کرد.

 

 

همچنین امسال هیچ المان دائم با ایده خاص، دارای مفهوم و درخور شأنی که به شهر جلوه ای تازه بدهد و ذهن شهروندان و مسافران را درگیر و آنها را به تفکر وادارد، وجود نداشت و همه المان ها معمولی و بدون روح بود.

 

 

با توجه به اینکه زیباسازی فضای شهری سبب جذب مسافران، گردشگران و ایجاد درآمد برای شهر می شود، اگر قرار باشد طراحی و نصب المان ها به همین منوال باشد، چهره شهر هیچ جاذبه ای برای مسافران نخواهد داشت.

 

 

علاوه بر آن نبود المان های شاخص و معرف فرهنگ، تهدیدی برای هویت شهر خواهد بود که هر چه بگذرد، این بحران هویتی بیشتر و عمیق تر خواهد شد.

 

 

همچنین این موضوع که المان های شهری قبلی در فضای روباز متعلق به شهرداری نگه داری می شود هم از گلایه مندی هایی است که بارها توسط مردم مردم مطرح شده، در واقع این نحوه نگه داری سبب آسیب المان ها و هدررفت هزینه ها می شود که متاسفانه در این خصوص هیچ اقدامی از سوی شهرداری انجام نشده است.

 

 

انتهای پیام/

,

 

نصب المان، یکی از اقدامات شهرداری برای تغییر سیمای شهر است که با توجه به اینکه در میادین و معابر اصلی نصب می شود، بیشتر از سایر خدمات و فضاسازی ها به چشم می آید و شهروندان براساس این المان ها، به شهرداری نمره می دهند.

 

در هر نقطه ای از کشور تلاش می شود تا المان ها و فضاسازی های شهری بر اساس اقلیم، فرهنگ، آداب و رسوم و ... ساخته شود تا با ورود هر مهمان و مسافری، قسمتی از آداب و فرهنگ مردم معرفی شود.

 

شهرداری بیرجند هم مانند بسیاری از شهرداری های کشور، طی سالهای اخیر نسبت به ساخت و نصب المان ها در میادین شهری اقدام می کند. برای نوروز سال 97 هم شهرداری بیرجند، 9 المان با اعتبار 170 میلیون تومان طراحی و نصب کرد.

 

 

اما گویا عملکرد شهرداری در خصوص المان های نوروزی 97 مورد پسند شهروندان واقع نشده و علاوه بر اینکه تعداد المان های نوروزی نصب شده در سطح شهر کمتر از المان های سال های گذشته بود، زیبایی این المان ها هم چنگی به دل نمی زند و انتظارات مردم از شهرداری را برآورده نکرده است که این عدم رضایت می تواند ناشی از بی مفهوم بودن و عدم تناسب المان ها با فرهنگ و اقلیم منطقه باشد.

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه این منطقه دارای اقلیم کویری است، باید المان ها طراوت و سرسبزی بیشتری داشته باشد و در انتخاب رنگ ها دقت بیشتری به خرج داد که در این زمینه هم سلیقه خوبی اعمال نشد.

 

 

المان های نصب شده در سطح شهر بیشتر به عنوان المان موقت محسوب می شود که باید پس از مدتی از سطح شهر جمع آوری شود، طراحی و ساخت این المان ها، بدون خلاقیت و ارزش هنری بود و گویا شهرداری نه به ایجاد زیبایی و طراوت در شهر، بلکه به رفع تکلیف از خود عمل کرده، در حالی که می شد با فراخوان عمومی یا نظرسنجی از مردم و هنرمندان، ایده های جالب و نوی آنها را دریافت و طراحی کرد.

 

 

همچنین امسال هیچ المان دائم با ایده خاص، دارای مفهوم و درخور شأنی که به شهر جلوه ای تازه بدهد و ذهن شهروندان و مسافران را درگیر و آنها را به تفکر وادارد، وجود نداشت و همه المان ها معمولی و بدون روح بود.

 

 

با توجه به اینکه زیباسازی فضای شهری سبب جذب مسافران، گردشگران و ایجاد درآمد برای شهر می شود، اگر قرار باشد طراحی و نصب المان ها به همین منوال باشد، چهره شهر هیچ جاذبه ای برای مسافران نخواهد داشت.

 

 

علاوه بر آن نبود المان های شاخص و معرف فرهنگ، تهدیدی برای هویت شهر خواهد بود که هر چه بگذرد، این بحران هویتی بیشتر و عمیق تر خواهد شد.

 

 

همچنین این موضوع که المان های شهری قبلی در فضای روباز متعلق به شهرداری نگه داری می شود هم از گلایه مندی هایی است که بارها توسط مردم مردم مطرح شده، در واقع این نحوه نگه داری سبب آسیب المان ها و هدررفت هزینه ها می شود که متاسفانه در این خصوص هیچ اقدامی از سوی شهرداری انجام نشده است.

 

 

انتهای پیام/

,

 

نصب المان، یکی از اقدامات شهرداری برای تغییر سیمای شهر است که با توجه به اینکه در میادین و معابر اصلی نصب می شود، بیشتر از سایر خدمات و فضاسازی ها به چشم می آید و شهروندان براساس این المان ها، به شهرداری نمره می دهند.

 

در هر نقطه ای از کشور تلاش می شود تا المان ها و فضاسازی های شهری بر اساس اقلیم، فرهنگ، آداب و رسوم و ... ساخته شود تا با ورود هر مهمان و مسافری، قسمتی از آداب و فرهنگ مردم معرفی شود.

 

شهرداری بیرجند هم مانند بسیاری از شهرداری های کشور، طی سالهای اخیر نسبت به ساخت و نصب المان ها در میادین شهری اقدام می کند. برای نوروز سال 97 هم شهرداری بیرجند، 9 المان با اعتبار 170 میلیون تومان طراحی و نصب کرد.

 

 

اما گویا عملکرد شهرداری در خصوص المان های نوروزی 97 مورد پسند شهروندان واقع نشده و علاوه بر اینکه تعداد المان های نوروزی نصب شده در سطح شهر کمتر از المان های سال های گذشته بود، زیبایی این المان ها هم چنگی به دل نمی زند و انتظارات مردم از شهرداری را برآورده نکرده است که این عدم رضایت می تواند ناشی از بی مفهوم بودن و عدم تناسب المان ها با فرهنگ و اقلیم منطقه باشد.

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه این منطقه دارای اقلیم کویری است، باید المان ها طراوت و سرسبزی بیشتری داشته باشد و در انتخاب رنگ ها دقت بیشتری به خرج داد که در این زمینه هم سلیقه خوبی اعمال نشد.

 

 

المان های نصب شده در سطح شهر بیشتر به عنوان المان موقت محسوب می شود که باید پس از مدتی از سطح شهر جمع آوری شود، طراحی و ساخت این المان ها، بدون خلاقیت و ارزش هنری بود و گویا شهرداری نه به ایجاد زیبایی و طراوت در شهر، بلکه به رفع تکلیف از خود عمل کرده، در حالی که می شد با فراخوان عمومی یا نظرسنجی از مردم و هنرمندان، ایده های جالب و نوی آنها را دریافت و طراحی کرد.

 

 

همچنین امسال هیچ المان دائم با ایده خاص، دارای مفهوم و درخور شأنی که به شهر جلوه ای تازه بدهد و ذهن شهروندان و مسافران را درگیر و آنها را به تفکر وادارد، وجود نداشت و همه المان ها معمولی و بدون روح بود.

 

 

با توجه به اینکه زیباسازی فضای شهری سبب جذب مسافران، گردشگران و ایجاد درآمد برای شهر می شود، اگر قرار باشد طراحی و نصب المان ها به همین منوال باشد، چهره شهر هیچ جاذبه ای برای مسافران نخواهد داشت.

 

 

علاوه بر آن نبود المان های شاخص و معرف فرهنگ، تهدیدی برای هویت شهر خواهد بود که هر چه بگذرد، این بحران هویتی بیشتر و عمیق تر خواهد شد.

 

 

همچنین این موضوع که المان های شهری قبلی در فضای روباز متعلق به شهرداری نگه داری می شود هم از گلایه مندی هایی است که بارها توسط مردم مردم مطرح شده، در واقع این نحوه نگه داری سبب آسیب المان ها و هدررفت هزینه ها می شود که متاسفانه در این خصوص هیچ اقدامی از سوی شهرداری انجام نشده است.

 

 

انتهای پیام/

,

 

,

نصب المان، یکی از اقدامات شهرداری برای تغییر سیمای شهر است که با توجه به اینکه در میادین و معابر اصلی نصب می شود، بیشتر از سایر خدمات و فضاسازی ها به چشم می آید و شهروندان براساس این المان ها، به شهرداری نمره می دهند.

,

 

,

در هر نقطه ای از کشور تلاش می شود تا المان ها و فضاسازی های شهری بر اساس اقلیم، فرهنگ، آداب و رسوم و ... ساخته شود تا با ورود هر مهمان و مسافری، قسمتی از آداب و فرهنگ مردم معرفی شود.

,

 

,

شهرداری بیرجند هم مانند بسیاری از شهرداری های کشور، طی سالهای اخیر نسبت به ساخت و نصب المان ها در میادین شهری اقدام می کند. برای نوروز سال 97 هم شهرداری بیرجند، 9 المان با اعتبار 170 میلیون تومان طراحی و نصب کرد.

,

 

,

, ,

 

,

اما گویا عملکرد شهرداری در خصوص المان های نوروزی 97 مورد پسند شهروندان واقع نشده و علاوه بر اینکه تعداد المان های نوروزی نصب شده در سطح شهر کمتر از المان های سال های گذشته بود، زیبایی این المان ها هم چنگی به دل نمی زند و انتظارات مردم از شهرداری را برآورده نکرده است که این عدم رضایت می تواند ناشی از بی مفهوم بودن و عدم تناسب المان ها با فرهنگ و اقلیم منطقه باشد.

,

 

,

از سوی دیگر با توجه به اینکه این منطقه دارای اقلیم کویری است، باید المان ها طراوت و سرسبزی بیشتری داشته باشد و در انتخاب رنگ ها دقت بیشتری به خرج داد که در این زمینه هم سلیقه خوبی اعمال نشد.

,

 

,

, ,

 

,

المان های نصب شده در سطح شهر بیشتر به عنوان المان موقت محسوب می شود که باید پس از مدتی از سطح شهر جمع آوری شود، طراحی و ساخت این المان ها، بدون خلاقیت و ارزش هنری بود و گویا شهرداری نه به ایجاد زیبایی و طراوت در شهر، بلکه به رفع تکلیف از خود عمل کرده، در حالی که می شد با فراخوان عمومی یا نظرسنجی از مردم و هنرمندان، ایده های جالب و نوی آنها را دریافت و طراحی کرد.

,

 

,

, ,

 

,

همچنین امسال هیچ المان دائم با ایده خاص، دارای مفهوم و درخور شأنی که به شهر جلوه ای تازه بدهد و ذهن شهروندان و مسافران را درگیر و آنها را به تفکر وادارد، وجود نداشت و همه المان ها معمولی و بدون روح بود.

,

 

,

, ,

 

,

با توجه به اینکه زیباسازی فضای شهری سبب جذب مسافران، گردشگران و ایجاد درآمد برای شهر می شود، اگر قرار باشد طراحی و نصب المان ها به همین منوال باشد، چهره شهر هیچ جاذبه ای برای مسافران نخواهد داشت.

,

 

,

, ,

 

,

علاوه بر آن نبود المان های شاخص و معرف فرهنگ، تهدیدی برای هویت شهر خواهد بود که هر چه بگذرد، این بحران هویتی بیشتر و عمیق تر خواهد شد.

,

 

,

, ,

 

,

همچنین این موضوع که المان های شهری قبلی در فضای روباز متعلق به شهرداری نگه داری می شود هم از گلایه مندی هایی است که بارها توسط مردم مردم مطرح شده، در واقع این نحوه نگه داری سبب آسیب المان ها و هدررفت هزینه ها می شود که متاسفانه در این خصوص هیچ اقدامی از سوی شهرداری انجام نشده است.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه