اخبار داغ

اردبیل میزبان مسابقات زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور شد

اردبیل میزبان مسابقات زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور شد
رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان اردبیل گفت: اردبیل در مهر ماه سالجاری میزبان مسابقات تیمی و انفرادی زورخانه ای و کشتی پهلوانی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما محمد شهبازعلیزاده شامگاه شنبه در جشن بزرگ عید مبعث در زورخانه عاشقان علی بن ابیطالب(ع) با اعلام این خبر افزود: این مسابقات برای اولین بار در استان اردبیل برگزار می شود و پیش از این تنها یکبار مسابقات انفرادی زورخانه ای کشور به میزبانی اردبیل برگزار شده است.
وی با ابراز امیدواری از برگزاری شایسته این مسابقات با همکاری نهادهای مختلف اظهار کرد: میزبانی مسابقات سبب افزایش انگیزه فعالیت و در نتیجه توسعه ورزش پهلوانی خواهد بود.
مشاور عالی رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور با بیان اینکه برگزاری مسابقات زورخانه ای و کشتی پهلوانی فرصتی برای استان اردبیل است، اظهار کرد: باید از این فرصت برای معرفی بیشتر ورزشکاران و مرشدان استان استفاده کرده و استعدادهای بالقوه ورزشکاران را به منصه ظهور برسانیم.
شهبازعلیزاده با بیان اینکه هیات پهلوانی و زورخانه ای استان اردبیل در دو بعد ورزشی و فرهنگی فعالیت می کند، تصریح کرد: در هر بخش فعالیت های ویژه ای انجام شده و قصد داریم این برنامه ها را در سال 97 نیز ادامه دهیم.
رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در رشته های پهلوانی و زورخانه ای؛ فرهنگ و ورزش مکمل هم هستند، افزود: ورزش های پهلوانی و وزرخانه ای رشته ملی ما هستند و باید برای پاسداشت این رشته ها بیش از پیش تلاش کنیم.
مشاور عالی رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور ادامه داد: برگزاری دوره های مربیگری و مرشدی و اعزام به مسابقات مختلف از فعالیت های هیات پهلوانی و زورخانه ای استان اردبیل در سال گذشته بوده و در بعد فرهنگی هم برگزاری برنامه های مناسبتی برای گرامیداشت ائمه اطهار و آشنا کردن جوانان با این رشته ورزشی از جمله برنامه های این هیات بوده است.
یادآور می شود در پایان این مراسم از ورزشکاران افتخار آفرین، روسای هیات های پهلوانی و زورخانه ای شهرستان های استان و از پیشکسوتان این رشته ها با اهدای هدایایی تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه