اخبار داغ

واکنش محرم محمدزاده به انتقادات؛

چرا وقتی بقیه اعضاء در جلسات شرکت نمی‌کنند اتفاقی نمی‌افتد؟/ یک‌بار جلسه شورا حاضر نشدیم و هجمه‌ها آغاز شد

چرا وقتی بقیه اعضاء در جلسات شرکت نمی‌کنند اتفاقی نمی‌افتد؟/ یک‌بار جلسه شورا حاضر نشدیم و هجمه‌ها آغاز شد
محمدزاده با بیان اینکه عده‌ای در جلسه روز پنجشنبه شورا شرکت نکردند و امروز وقت شورا را با بند بندهایشان گرفته‌اند، پاسخ کنایه‌ی فرج‌قلیزاده را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حضور محرم محمدزاده در برنامه گولوش به‌عنوان مجری از همان ابتدا انتقاداتی را به همراه داشت و در ادامه نیز غیبت در جلسه فوق‌العاده شورا جهت اجرای این برنامه‌ی پرمخاطب شبکه سهند بر دامنه حاشیه‌ها افزود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حال بعد چندین روز سکوت، صبح امروز عضو هیئت رئیسه‌ی شورای پنجم تبریز به انتقادات واکنش نشان داد و در صحن علنی شورا، عنوان کرد: «نمی‌دانم چه جوی در شورا حاکم شده که وقتی برخی‌ها به جلسات شورا نمی‌آیند اتفاقی نمی‌افتد اما اگر یکی دیگر در یک جلسه نباشد هجمه علیه او شروع می‌شود».

,

وی افزود: «بعضی دوستان واقعا در حق شورا کم لطفی می‌کنند! در جلساتی که ضرورت دارد حضور پیدا نمی‌کنند و امروز وقت شورا را برای ایراد سخنرانی بند به بند می‌گیرند؛ با این وضعیت تا دو ماه دیگر نیز بودجه شهرداری بسته نمی‌شود در حالیکه شهر و پروژه‌هایش خوابیده است»

,

آنطور که از صحبت‌های این عضو شورا بر می‌آمد سخن او بیشتر شامل حال سایر اعضاء می‌شد که در جلسات قبل طی جملاتی کنایه‌آمیز از عدم حضور محمدزاده انتقاد کرده بودند.

,

گفتنی است؛ فرج‌قلیزاده دیگر عضو شورای شهر تبریز پیش‌تر گفته بود: «وظیفه ما به عنوان نماینده مردم این است که تصویب بودجه و کارهای شهر را در اولویت اول برنامه‌‌های خود قرار دهیم نه اینکه کارهای شخصی‌مان اولویت داشته باشد و هر وقت فرصت داشتیم به مصوبات و برنامه‌های شورا هم فکر کنیم.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه