اخبار داغ

استاندار زنجان:

همواره حامی و طرفدار تقویت بخش خصوصی هستم/ اصلاح قوانین دست و پا‌گیر در حوزه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد

همواره حامی و طرفدار تقویت بخش خصوصی هستم/ اصلاح قوانین دست و پا‌گیر در حوزه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد
استاندار زنجان با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی گفت: همواره حامی و طرفدار تقویت بخش خصوصی هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; درویش امیری در نخستین نشست هیئت نمایندگان اتاق زنجان در سال جاری با اشاره به تجربه‌ها‌ی بدست آمده اظهار کرد: هدف توسعه استان تنها باوری است که هرگز به شک و تردید تبدیل نمی‌شود و برای تحقق آن از جان و آبرو مایه می‌گذاریم‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با نگاهی به رویدادهای تلخ اقتصادی در سال‌های گذشته و گذر از دوران اقتصاد دولتی و اقتصاد تعاونی که متاسفانه هیچ کدام پاسخگو و راهگشا نبودند در نهایت به اقصاد بخش خصوصی دست یافتیم که بی تردید حمایت مجدانه از این بخش گره اقتصاد کشور را باز خواهد کرد‌.

,

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه همواره حامی و طرفدار بخش خصوصی هستند بیان کرد:  یکی از مشکلات  کشور ما ترجیح منافع فردی و شخصی به منافع ملی است در حالی که منافع فردی در پی منافع ملی حاصل می‌آید‌.

,

وی افزود: سلامت نظام اداری نتایج خوبی در جامعه به بار می‌گذارد که باید کمر همت بسته و این مشخصه ضروری و حیاتی را در سیستم‌های کشور جاری و ساری سازیم چرا که وجود نظام اداری بیمار اعتماد، شور و نشاط مردم را سلب می‌کند‌.

,

درویش امیری به اهمیت تحقق تعهدات دولت اشاره کرد و افزود: در سال جاری باید در راستای تبیین و اصلاح قوانین دست و پا‌گیر اقدامات قابل توجهی صورت گیرد‌.

,

وی افزود: با توجه به این که مشکلات فعالان اقتصادی  بیشتر در حوزه امور مالیاتی به چشم می‌خورد، نه طرفدار فشار مالیاتی و نه فرار مالیاتی هستم.

,

استاندار زنجان افزود: استان زنجان از صنایع، موقعیت و پتانسیل‌های قابل توجهی برخوردار است و با توجه به ظرفیت‌های بالقوه ضمن اینکه قطب سرب و روی و نساجی بوده و تجربه توسعه و ترقی در حوزه تولید مواد شوینده را نیز تجربه خواهد کرد.

,

وی در پایان با تاکید بر این که استان زنجان جزو پنج استان اول در اقبال و استقبال سرمایه گذاری است تصریح کرد: جذب سرمایه از جمله راه‌های توسعه جدی لبه‌های اقتصاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه