اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک:

چرخ صنایع و تولید ملى با حمایت از کالاى ایرانى به حرکت در می‌آید

چرخ صنایع و تولید ملى با حمایت از کالاى ایرانى به حرکت در می‌آید
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک گفت: چرخ صنایع و تولید ملى با حمایت از کالاى ایرانى به حرکت در خواهد آمد واشتغال براى جوان ایرانى به ارمغان خواهد آورد و قاچاق کالا را کاهش خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار قرچک آنلاین با اشاره به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی »اظهار داشت: یکی از دلایل این شعار این است که چرخش صنایع ملی کشور است و اگر ما حمایت کنیم چرخه اقتصاد می چرخد و تولیدات داخلی بهبود یافته و کالای قاچاق کاهش پیدا می کند و فاصله طبقاتی در جامعه کاهش پیدا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین , قرچک آنلاین,

وی گفت: حمایت از کالای داخلی دارای موارد بسیاری نهفته است و به طور حتم حمایت از کالای ایرانی موجب بهبود اقتصاد و کاهش مشکلات و در پی آن موجب امید بیشتر در جامعه، ثروت ملی و ارز از کشور خارج نمی‌شود و کاهش بزه‌کاری اجتماعی می‌شود و رفاه اجتماعی افزایش پیدا می‌یابد.

,

حیدری  افزود: چرخ صنایع و تولید ملى با حمایت از کالاى ایرانى به حرکت در خواهد آمد واشتغال براى جوان ایرانى به ارمغان خواهد آورد و قاچاق کالا را کاهش خواهد داد.

,

وی با اشاره به  سخنان رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: مشکلات کشور حل شدنی است و این‌که تنها اراده مردم و مسئولان را می خواهد، انقلاب با قوت در حال پیشرفت است و هر روز بیش از پیش تثبیت تر می شود و انقلاب همچنان جوان و پویا است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک تاکید کرد: دلایل زیادى وجود دارد که کالاى ایرانى در این شرایط سختى که دشمن با همه امکانات خود به میدان آمده تا نظام مستقل جمهورى اسلامى را به زانو در آورد، با حمایت از جوان و کالای ایرنی همه نقشه ها دشمن بر باد خواهد رفت.

,

وی تصریح کرد: به نیرو های جوان باید بیشتر توجه شود و امروز ما باید از خود شروع کنیم، از جوانان خود در حوزه فرهنگی و مساجد بهره برد و در هیئت امنا ها و مسئولیت ها در مساجد استفاده کنیم و باید بزرگان در کنارشان باشند و تجربه خود را نیز در اختیارشان قرار دهند و به جوانان اعتماد کنند.

,

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که نسل سوم و چهارم را از انقلاب دور کنند، اما امروز اگر نسل سوم و چهارم مثل اول انقلاب نباشند کمتر از آنها نیستند و این خود داشته ای بسیار ارزنده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه