اخبار داغ

فرماندار قروه در پیامی با مردم این شهرستان خداحافظی کرد/چه کسی پنجمین فرماندار دولت تدبیر و امید درشهرستان قروه خواهد شد؟

فرماندار قروه در پیامی با مردم این شهرستان خداحافظی کرد/چه کسی پنجمین فرماندار دولت تدبیر و امید درشهرستان قروه خواهد شد؟
پرویز کولانی با صدور پیامی ضمن قدردانی از مردم شهرستان قروه با طلب حلالیت، از آنان خداحافظی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر ، روز گذشته فرماندار قروه در پیامی که از سوی سایت فرمانداری این شهرستان منتشر شد با بیان اینکه پایان دوران ماموریت وی در این شهرستان فرارسیده است ضمن طلب حلالیت، از مردم شهرستان قروه خداحافظی نمود و این به منزله رفتن چهارمین فرماندار دولت تدبیر و امید از شهرستان قروه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر ,

, ,

پرویز کولانی در آغازین روزهای مهرماه سال 95 به شهرستان قروه امد و حال که 19 ماه از فعالیت وی در سمت فرماندار این شهرستان سپری شده است با مردم این دیار خداحافظی می کند تا قروه در انتظار پنجمین فرماندار دولت تدبیر و امید باشد.

,

نگاهی بر فعالیت دولتمردان در شهرستان قروه،

,

از سال 92 که حسن روحانی به عنوان رییس جمهور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد در شهرستان قروه 4 نفر به عنوان فرماندار فعالیت نموده اند و هم اکنون با گذشت 5 سال از عمر دولت پنجمین فرماندار این شهرستان بر سر کار خواهد امد.

,

متاسفانه در طول سال های گذشته از انجایی که فرمانداران این شهرستان مدت بسیار کوتاهی را در سمت فرمانداری سپری نموده اند شاهد پیشرفت چندانی در توسعه شهرستان به لحاظ ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی نبوده ایم و آسیب وارده از این تغییر و تحولات پی در پی تنها متوجه شهرستان بوده است.

,

از طرفی نبود فرماندار بومی در طول 3 سال گذشته در شهرستان قروه باعث شده است تا فردی که در سمت فرمانداری قرار می گیرد آشنایی چندانی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این شهر نداشته باشد و با گذشت مدت کوتاهی پس از اینکه آشنایی نسبی برای خدمت رسانی مناسب ایجاد می گردد ، شاهد تغییر سمت وی خواهیم بود.

,

در این میان اما انتخاب فرماندار بومی نه تنها نشانه ای از عمل نمودن دولتمردان به وعده های انتخاباتی آنها خواهد بود بلکه امید به کارآمد بودن فرماندار را نیز افزایش خواهد داد.

,

بنابراین انتظار می رود پیش از هر چیز این آخرین باری باشد که دولت تدبیر و امید دست به تغییر فرماندار در شهرستان قروه می زند ، چرا که اگر قرار بر این باشد که به اینصورت شاهد تغییر فرماندار در این شهرستان باشیم باید تا پایان 8 سال عمر دولت تدبیر و  امید شاهد حضور 8 فرماندار باشیم و همچنین انتظار بر این است که با انتخاب فرمانداری بومی که از مدیران کارآمد و توانمند شهرستان قروه باشد بتوانیم امید بیشتری به فعالیت هدفمند و برنامه ریزی شده وی داشته باشم.

,

بدون شک کم نیستند افراد توانمند اهل شهرستان قروه که هم اکنون چه در سطح استان کردستان و چه در سطح کشور سمت هایی متناسب با این پست را در اختیار دارند و آشنایی آنها با فرهنگ و رسوم مردم شهرستان قروه خواهد توانست نقش موثری در عملکرد انان داشته باشد.

,

انتظار مردم شهرستان قروه از استاندار کردستان انتخاب فرمانداری است که دغدغه های مردم را به خوبی بشناسد و در جهت برطرف ساختن آن تلاش کند.

,

بی تردید انتخاب فرماندار در سنجش عملکرد استاندار برای مردم شهرستان قروه بی تاثیر نخواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه