اخبار داغ

دادستان تکاب :

مهرانه نه برای کشور بلکه برای منطقه آبروست/به وجود دفتر مهرانه در شهرستان تکاب افتخار می‌کنم

مهرانه نه برای کشور بلکه برای منطقه آبروست/به وجود دفتر مهرانه در شهرستان تکاب افتخار می‌کنم
دادستان شهرستان تکاب گفت: معتقدم مهرانه نه برای کشور بلکه برای منطقه آبروست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،" حجت‌السلام علی عبادی"، دادستان تکاب در بازدید جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از کلینیک تخصصی مهرانه اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران زنجانی با کرامت خود مجموعه ای همچون مهرانه را روی پا نگه داشته اند که به حق در برطرف کردن مسائل و مشکلات مالی مبتلایان به سرطان موفق بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با عنوان "به شخصه به وجود دفتر مهرانه در شهرستان تکاب افتخار می‌کنم"، تصریح کرد: معتقدم مهرانه نه برای کشور بلکه برای منطقه آبروست.

,

دادستان تکاب با بیان اینکه ما انسان‌ها موظفیم برای همنوعان خود واسطه خیر باشیم، ابراز کرد: برای متلاشی نشدن شیرازه خانواده‌ها باید مهرانه را که برای حمایت از مبتلایان به سرطان تاسیس شده است را حمایت کنیم.

,

وی از خیرین و نیکوکاران شهرستان تکاب نیز خواست تا برای انجام کار خیر که از باقیات و صالحات می‌باشد احسان‌ها و خیرات خود را در مسیر حمایت از مبتلایان به سرطان مهرانه صرف نمایند چرا که توجه به این مهم خدمت به جامعه و بشریت است.

,

* خدمات 100 درصد رایگان رادیوتراپی مهرانه به بیماران سراسر کشور

, * خدمات 100 درصد رایگان رادیوتراپی مهرانه به بیماران سراسر کشور,

در ادامه  کمال‌الدین محرمی، عضو هیئت مدیره و مسئول کمیته فنی و مهندسی انجمن خیریه مهرانه  ضمن خدمات رسانی بیش از 80 تا 100 درصد رایگان به بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و مناطق تابعه تحت پوشش در حوزه دارو، درمان، جراحی، کمک معیشت و ارائه خدمات آموزشی به فرزندان آنان و دانش‌آموزان مبتلا را برای حضار ارائه کرد.

,

وی با بیان اینکه هم اکنون بیماران سرتاسر کشور از خدمات 100 درصد رایگان رادیوتراپی مهرانه بهره‌مند می‌شوند به ساخت مهمانسرای مهرانه توسط خیرین زنجانی ساکن آمریکا اشاره کرد و گفت: در این مرکز بیماران ساکن نقاط دور استان زنجان و سراسر کشور به صورت رایگان، با پذیرایی در سه وعده (صبحانه، ناهار و شام) که کاملا رایگان می‌باشد تا پایان دوره درمان اسکان می‌یابند.

,

*مهرانه جرقه امیدی برای بیماران بود تا احساس تنهایی نکنند

, *مهرانه جرقه امیدی برای بیماران بود تا احساس تنهایی نکنند,

وی با بیان اینکه ایجاد مهرانه جرقه امیدی برای بیماران بود تا احساس تنهایی نکنند، به نحوه طراحی و دیزاین صورت گرفته در فضاهای کلینیک تخصصی مهرانه و بازسازی روحیه بیماران با اجرای برنامه های مفرح و شاد و فرهنگی و مذهبی اشاره کرد.

,

مسئول کمیته فنی و مهندسی مهرانه ادامه داد: مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه با تلاشها و پیگیریهای مستمر مینوش مقیمی (رئیس هیئت مدیره) و وثوق(مدیرعامل) و اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی مهندسی، کمیته پزشکی و با همت والای خیرین انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) جهت برآورد کلیه نیازهای بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزار و 900 مترمربع طراحی و احداث شده است.

,

وی افزود: از این مقدار فضا ،12 هزار متر مربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی اختصاص داده شده است. همچنین 1۸00 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.

,

فرماندار تکاب هم ضمن تاکید بر لزوم همراهی مهرانه توسط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و نیکوکاران عنوان کرد: اینکه مهرانه زنجان، تکاب استان آذربایجان غربی را جدای از خود نمی‌داند و با توجه به حضور تکابی‌ها در زنجان برای بهره‌مندی از امکانات درمانی و رفاهی به این شهر به دلیل نزدیکی و همجوار بودن جهت بهره‌مندی از خدمات بشردوستانه مبتلایان به سرطان تکاب نسب به راه‌اندازی دفتر اقدام کرده است شایسته تقدیر می‌باشد.

,

داود بیگدلی، شهردار تکاب و شهردار سابق منطقه دو زنجان نیز در این بازدید بر لزوم حمایت از مهرانه در حوزه تبلیغات شهری در این شهر تاکید کرد.

,

*آموزش و پرورش شهرستان تکاب با مهرانه پیش‌قدم شد

, *آموزش و پرورش شهرستان تکاب با مهرانه پیش‌قدم شد,

حمید علی‌نیا، معاون آموزش و پرورش شهرستان تکاب در این بازدید ترویج تغذیه سالم و آموزش تغذیه سالم برای دانش آموزان را از اهداف این دستگاه اعلام کرد و راه‌اندازی دفتر مهرانه در شهرستان را در پیشبرد برنامه‌ها مغتنم شمرد و افزود: تاکنون با اجرای برنامه‌های مشترک کوهنوردی و تغذیه سالم با مهرانه و ارسال نامه‌های مکتوب برای مشارکت در مراسمات آموزش و پیشگیری اعلام آمادگی شده است.

,

وی ادامه داد: در قالب 17 جلسه آموزشی ویژه دانش‌آموزان و مربیان و معلمان در مدارس مختلف شهرستان کلاس‌های آموزش و پیشگیری مهرانه برگزار شده و در هر یک از این کلاس‌ها 30 تا 120 نفر شرکت‌کننده حضور داشته است.

,

*مهرانه گامی بزرگ در مسیر کمک به خلق خدا برداشته است

, *مهرانه گامی بزرگ در مسیر کمک به خلق خدا برداشته است,

حجت الاسلام علی اکبر قاسمیان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تکاب در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به هزینه‌های سرسام‌اور درمان بیماری سرطان اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در کشور و مشکلات اقتصادی خانوارها، مهرانه با حمایت از مبتلایان به سرطان گامی بزرگ در مسیر کمک به خلق خدا برداشته است.

,

وی با اشاره به استقرار تجهیزات نوین و به روز پزشکی در کلینیک تخصصی مهرانه و مراجعه بیماران مبتلا به سرطان به این مرکز جهت بهره‌مندی از خدمات 100 درصد رایگان رادیوتراپی و اسکان از سراسر کشور ابراز کرد: تبدیل مهرانه به قطب درمان بیماری سرطان کشور دور از انتظار نیست.

,

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تکاب با اشاره به اعزام مبلغین به روستاها در ماه‌های محرم و رمضان بر لزوم معرفی مهرانه بین مردم ساکن در نواحی دور افتاده شهرستان تکاب تاکید کرد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه