اخبار داغ

آیت الله حسینی قزوینی:

برخی افراد ساده لوح گول خرافه پراکنی « احمد بن الحسن» را خورده اند/ این جریان مقدسات و نبوت را هدف قرار داده است

برخی افراد ساده لوح گول خرافه پراکنی « احمد بن الحسن» را خورده اند/ این جریان مقدسات و نبوت را هدف قرار داده است
مدیر موسسه علمی و تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج) گفت: برخی افراد ساده لوح گول خرافه پراکنی « احمد بن الحسن» را خورده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله حسینی قزوینی درگفتگو با قم فردا، با اشاره به شخصیتی که چندی است خود را فرزند امام زمان (ع) معرفی می کند، اظهار داشت: این شخص که « احمد بن الحسن» نام دارد به صورت خاص در کشورهای عراق، ایران ،کویت و امارات فعال است و مریدانی خاصی نیز دارد.
مدیر موسسه علمی و تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)  مریدان وی را افراد  ساده لوح برشمرد و بیان داشت : افرادی ساده لوح که دانش چندانی ندارند به مریدان این شخص اضافه شدند تا جایی که برخی طلاب و دانشجویان به این سمت جذب شدند.
وی با انتقاد از برخی رفتارهای هیات های مذهبی گفت: مبلغانی برای این فرد در محافل مختلف به تبلیغ می پردازد و می گویند این شخص برای فراهم کردن زمینه ظهور آمده است.
آیت الله حسینی قزوینی از فعالیت این موسسه در زمینه پاسخگویی به شبهاتی که فرزند دروغین امام زمان (عج) مطرح کرده است، خبر داد و بیان کرد: بنا به توصیه آیت الله اعرافی مقرر شده کتابی در زمینه پاسخگویی به شبهات مطرح شده از سوی این شخص به صورت صریح و محکم تدوین و در سراسر کشور منتشر شود.
مدیر موسسه علمی و تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج) ادامه داد: « احمد بن الحسن» معتقد به ختم نبوت نیست و می گوید من یکی از پیامبران هستم و نه تنها حضرت مهدی (عج) رسالت دارد بلکه وکلای ایشان نیز رسالت دارند که این مسائل کفر است.
وی با تاکید براینکه ما آمادگی داریم به صورت خصوصی یا عمومی به صورت علنی حاضر به مناظره با مریدان «احمد بن الحسن» هستیم؛ خاطرنشان کرد: این افراد سودجو به دنبال افرادی می روند که دانش چندانی ندارند و با بیان خواب های دروغین شخصیت و اعتقادات این فرد را صحه می گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه