اخبار داغ

یادداشت؛

قطار انقلاب به کجا می رود؟

قطار انقلاب به کجا می رود؟
گاه باید برای خارج کردن این منافقین از قطار، جان خود را فدا کرد؛ با این تفاوت که این فدا کردن سبک بال شدن قطار را به دنبال دارد در اثر اخراج منافق، و به نفع جمع و عین حیات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ من به ملت بزرگ ایران که در طول تاریخ شاهنشاهى، که با استکبار خود آنان را خفیف شمردند و بر آنان کردند آنچه کردند، صمیمانه تبریک می‌گویم. خداوند تعالى بر ما منت نهاد و رژیم استکبار را با دست تواناى خود که قدرت مستضعفین است درهم‌پیچید و ملت عظیم ما را ائمه و پیشواى ملت‌هاى مستضعف نمود، و با برقرارى جمهورى اسلامى، وراثت حقه را بدانان ارزانى داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

من در این روز مبارک، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت، جمهورى اسلامى ایران را اعلام می‌کنم. به دنیا اعلام می‌کنم که در تاریخ ایران، چنین رفراندمى سابقه ندارد، که سرتاسر مملکت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوق‌ها هجوم آورده و رأى مثبت خود را در آن ریخته و رژیم طاغوتى را براى همیشه در زباله‌دان تاریخ دفن کنند.

,

 

,

من از این همبستگى بی‌مانند که جز مشتى ماجراجو و بی‌خبر از خدا، همه و همه به نداى آسمانى وَاْعتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً لبیک گفتند، و با تقریباً اتفاق آرا به جمهورى اسلامى‏ رأى مثبت دادند و رشد سیاسى اجتماعى خود را به شرق و غرب ثابت کردند، تقدیر می‌کنم.

,

 

,

اینک شمایید که باید مقدرات خود را به دست بگیرید و مجال به فرصت طلبان ندهید، و با قدرت الهى که مظهر آن جماعت است، قدم‌های بعدى را بردارید، و با فرستادن طبقه فاضله و امناى خود در مجلس مؤسسان، قانون اساسى جمهورى اسلامى را به تصویب برسانید، و همان‌طور که با عشق و علاقه به جمهورى اسلامى رأى دادید، به امناى امت رأى دهید تا مجالى براى بداندیشان نماند.

,

 

,

 بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران، عوض شدن لکوموتیوران قطار سرنوشت ایرانیان و برای جهانیان، الگوشدن این قطار از حیث تغییر فرد سکان دار بوده‌است. هر چند که این در قطار همچنان آدم‌های مختلفی از جهت عقیده و کرامت حضور دارند، اما روح الاجتماع و نظام حاکم بر قطار در طی مسیر حرکت در دست گرامی‌ترین افراد است.

,

 

,

عقل حکم می‌کند با این قطار در همه مراحل مختلف همراهی کرد؛ چون تعیین مسیر در اختیار لکوموتیورانی است که که خوش‌نیت و درستکار است؛ حتی اگر اشکالاتی هر چند فراوان در این وسیله نقلیه وجود داشته باشد این دیگر هنر ما است که تا چه حد قبل از رسیدن به مقصد، به یاری سکان‌دار این کشتی بشتابیم و در حل مشکلات و رفع کاستی‌ها سهیم باشیم. بله، در صورتی مسافرین رنگ سعادت می‌بینند، که در تمام مسیر و با وجود همه مشکلات، در کنار راننده امین و کاربلد باشند و در امتحان‌های مختلف، به همراه هم و با راهنمایی و هدایت یکدیگر سربلند بیرون بیایند.

,

 

,

خیلی‌ها در بین راه خواسته و ناخواسته، با اختیار و بی‌اختیار از این قطار پیاده شده‌اند... اما بعضی‌ها خونشان شد سوخت و نیروی محرکه برای طی ادامه مسیر حرکت و بعضی‌ها خروجشان از قطار وزنه‌ای را از بار تحمیلی بر قطار کم کرد... و البته موجب افزایش بصیرت مسافران قطار شد.

,

 

,

هیچ چیز برای این قطار خطرناک‌تر از منافقینی نیست که سوار بر مرکب اند و خود را به ظاهر دوست و همراه و خیرخواه معرفی می‌کنند؛ اما نیت پلیدشان انحراف قطار از مسیر صواب است تا هیچ‌کس به مقصد صحیح نرسد و البته خود نیز کامیاب نخواهند شد! و هیچ چیز به اندازه رسواسازی هرچه زودتر این منافقین، به قطار و مسافرانش کمک نمی کند.

,

گاه باید برای خارج کردن این منافقین از قطار، جان خود را فدا کرد؛ با این تفاوت که این فدا کردن سبک بال شدن قطار را به دنبال دارد در اثر اخراج منافق، و به نفع جمع و عین حیات است برای شخص جان‌فدا! زیرا سوختی جز خون او نمی‌تواند ضامن رسیدن قطار به مقصد شود و در نهایت با رسیدن این قطار به انتهای مطلوب، همه برد کرده‌اند.

,

 

,

اما در عین حال که افرادی ظاهر الصلاح - که واقعا برای مسافرین باورش سخت است که این عده با این همه ظرفیت و سابقه روزی از مسیر خارج شوند، - از قطار پیاده می‌شوند، مسافرین جدیدی متولد می‌شوند که به پویایی و افزایش سرعت مجموعه خواهند افزود. رویش‌هایی بس شیرین، مفید و کارآمد و البته بیش از پیش به معنای حقیقی کلمه، انقلابی!!!

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه