اخبار داغ

۲۱ میلیون تومان برای مقاوم سازی و ساماندهی اردوگاه فیال بروجرد هزینه شد

۲۱ میلیون تومان برای مقاوم سازی و ساماندهی اردوگاه فیال بروجرد هزینه شد
رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۲۱ میلیون تومان برای مقاوم سازی و ساماندهی اردوگاه فیال بروجرد هزینه شده و این اردوگاه بعد از یک سال تعطیلی هم اکنون در اختیار دانش اموزان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد  "شهاب روزبهانی" رئیس اداره اموزش و پرورش بروجرد ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل فرمانداری برگزار شد گفت: اردوگاه فیال تنها اردوگاه این شهر بود که به دلیل فرسودگی و ناایمن بودن دیوارهای این اردوگاه سال گذشته تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد ,

 

,

وی اضافه کرد: علیرغم این که مکاتبات زیادی شد تا هر یک از ادارات در صورت امکان مکان مناسبی را برای اردوگاه جدید معرفی کنند اما هیچ اداره ای پاسخ نداد و سرانجام 21 میلیون تومان برای مقاوم سازی و ساماندهی این اردوگاه تا کنون هزینه شد تا در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

,

 

,

به گفته وی 15 میلیون تومان برای مقاوم سازی دیوارها و 6 میلیون تومان هم صرف آبرسانی این اردوگاه شد و از هفته گذشته این اردوگاه در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

,

 

,

روزبهانی اظهار داشت: با توجه به کمبود نیروی انسانی و منابع مالی اما سال گذشته تلاش داریم تا هیچ کلاسی بدون معلم نباشد و بخش زیادی از پروژه های عمرانی در حوزه اموزش و پرورش اجرا شد.

,

 

,

وی بیان کرد: سال گذشته 300 میلیون تومان تجهیزات از سوی خیرین در اختیار هنرستان ها قرار گرفت و اقدامات لازم برای راه اندازی یک مدرسه شبانه روزی دخترانه انجام شد.

,

 

,

رئیس اداره اموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: در هفته معلم پیاده روی خانوادگی و تجلیل از معلمان نمونه و پیشکسوت برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه