اخبار داغ

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان:

مجمع خادمان نماز در شهرستان های استان راه اندازی می شود/ ضرورت تشکیل مجمع خیران مسجد ساز در استان

مجمع خادمان نماز در شهرستان های استان راه اندازی می شود/ ضرورت تشکیل مجمع خیران مسجد ساز در استان
رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: مجمع خیران مسجد ساز در کشور در حال انجام فعالیت است که باید این مجمع در استان و شهرستان ها هم تشکیل شود تا زمینه ساخت مسجد در روستاها و مراکز بدون مسجد فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛  جلسه ستاد اقامه نماز تیران و کرون ظهر یکشنبه با حضور حجت الاسلام ابراهیم رنجبر رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان، فرماندار، ائمه جمعه و مسئولان شهرستان در محل فرمانداری تیران و کرون برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرماندار شهرستان در این جلسه با بیان اینکه باید با رفتار و برخورد خوب نوجوانان و جوانان را به مساجد و محافل مذهبی جذب کرد، گفت: شیوه برخورد روحانی مسجد، خادمان و هیئت امنا تاثیر بسیاری در جذب نسل جدید به خانه خدا دارد و باید آسیب های موجود در این زمینه را برظرف کرد.

,

علی رحمانی اظهار کرد: ایجاد عشق به مسجد، عشق به فضای مذهبی و برخورد با اقشار مذهبی در جوانان و نوجوانان باعث ترغیب آن ها به حضور در نماز جماعات خواهد شد.

,

کسب رتبه برتر استانی توسط ستاد اقامه نماز تیران و کرون

, کسب رتبه برتر استانی توسط ستاد اقامه نماز تیران و کرون, کسب رتبه برتر استانی توسط ستاد اقامه نماز تیران و کرون,

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به اهمیت توجه بیشتر مسئولان برای ترویج نماز جماعت در بین مردم، گفت: ستاد اقامه نماز شهرستان تیران و کرون با تلاش رئیس ستاد این شهرستان و همکاری مسئولان رتبه اول را بین شهرستان های استان اصفهان بدست آورده و در امتیاز بندی انجام شده موفق به کسب 75 امتیاز از صد امتیاز شده است.

,

حجت الاسلام ابراهیم رنجبر با بیان اینکه مسئولان باید در بین مردم بوده و در نماز های جماعت شرکت کنند، اظهار کرد:  تقویت نماز وحدت و برطرف آسیب های آن امری مهم برای تقویت ارتباط مردم و مسئولان است و نباید حضور در این مراسم باعث ایجاد مشقت برای ارباب رجوعان شود.

,

وی خاطرنشان کرد: مجمع خیران مسجد ساز در کشور در حال انجام فعالیت است که باید این مجمع در استان و شهرستان ها هم تشکیل شود تا زمینه ساخت مسجد در روستاها و مراکز بدون مسجد فراهم شود.

,

ضرورت راه اندازی مجمع خادمان نماز

, ضرورت راه اندازی مجمع خادمان نماز, ضرورت راه اندازی مجمع خادمان نماز,

رئیس ستاد اقامه نماز استان ادامه داد: راه اندازی مجمع خادمان نماز برای کمک به ترویج نماز و ساخت و ساز مساجد نیز امری مهم به شمار می رود چرا که از وابستگی ستاد اقامه نماز به بودجه های دولتی کم کرده و این ستاد را به مردم متصل خواهد کرد.

,

حجت الاسلام رنجبر یادآور شد: دوره های آموزشی و نشست های مختلفی در سال جاری برای الگوهای تأثیرگذار از جمله مداحان، روسای هیئت های مذهبی، خادمان مساجد و دهیاران برگزار خواهد شد.

,

وی ضمن تقدیر از برگزاری نماز جماعت در مدارس تیران و کرون، گفت: حضور دانش آموزان در نماز جمعه و نماز جماعت مدرسه زمینه حضور پررنگ آن ها در مساجد را فراهم کرده و روحیه معنوی نوجوانان را تقویت خواهد کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه