اخبار داغ

رئیس هیئت ورزش روستایی خلیل آباد خبر داد؛

خلیل آباد، قهرمان نخستین جشنواره بازی های محلی شرق کشور

خلیل آباد، قهرمان نخستین جشنواره بازی های محلی شرق کشور
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی خلیل آباد گفت: نخستین دوره بازی های بومی و محلی شرق کشور با قهرمانی تیم هفت سنگ بانوان خلیل آباد به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا محمودی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین دوره مسابقات بومی محلی قهرمانی شرق کشور به میزبانی بخش ششتمد سبزوار طی چند روز گذشته با حضور استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با تاکید بر اینکه نخستین جشنواره بازی های بومی و محلی شرق کشور به منظور نکوداشت شهدای منطقه برگزار شد، تصریح کرد:  این مسابقات با هدف احیاء و ترویج بازی های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان برگزار شد.

,

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی خلیل آباد با بیان اینکه در این مسابقات بیش از 300 ورزشکار حضور داشتند، خاطرنشان کرد: شهرستان خلیل آباد در رشته های هفت سنگ و چوب کشی مردان و زنان و در رده سنی بزرگسالان شرکت داشت.

,

وی همچنین با بیان اینکه هفت سنگ بانوان خلیل آباد توانست بار دیگر برای شهرستان افتخار آفرینی کند، اذعان کرد: شهرستان خلیل آباد در قسمت هفت سنگ بانوان توانست به مقام اول این مسابقات دست پیدا کند و بخش مرکزی و احمد آباد مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.

,

محمودی همچنین در پایان عنوان کرد: هفت سنگ بانوان شهرستان خلیل آباد یکی از تیم های سرآمد در رشته بازی‌های بومی و محلی استان  است به گونه‌ای که موفق به کسب مقام های برتر در سطح استان و کشور شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه