اخبار داغ

رئیس دانشکده صنعت و معدن چرام در گفتگو با خبرنگارچرام:

محوطه سازی دانشکده متوقف شده است/نیازمند حمایت مسئولان برای ابقای دانشکده صنعت ومعدن چرام هستیم

محوطه سازی دانشکده متوقف شده است/نیازمند حمایت مسئولان برای ابقای دانشکده صنعت ومعدن چرام هستیم
رئیس دانشکده صنعت و معدن چرام گفت:محوطه سازی ما به علت مشکلاتی متوقف شده است که برای تثبیت دانشکده،این مورد را دانشگاه علوم پزشکی لحاظ می‌کند و می طلبد چه مسئولان شهرستان حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس دانشکده صنعت و معدن چرام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار چرام و با اشاره به رزرو غذای دانشجویان این دانشگاه، بیان کرد:تعداد دانشجویانی که رزرو غذا انجام میدادند به ۲۰ یا ۳۰ نفر رسیده بود که در این شرایط پخت غذا در دانشگاه برای پیمانکار صرفه اقتصادی نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

 امیر بهشاد،افزود: پیمانکار مجبور شد که در رستوران های شهر این غذا را پخت کند که در روزهای آینده برای کیفیت بهتر، مجدد در دانشگاه پخت می‌شوند و این مشکل نیز حل خواهد شد.

,

 

,

وی به مشکلات خوابگاه دانشجویان اشاره کرد و گفت: برقکاری را برای حل مشکلات سخت افزاری و برقی خوابگاه دانشجویان مشخص کردیم که در حال فعالیت است و در سریعترین زمان چنین مشکلاتی برطرف خواهد شد.

,

 

,

بهشاد،اظهار کرد: ما در حال حاضر دو رشته در دانشکده داریم که ورودی دانشجویان این رشته در ترم اخیر نزدیک به ۲۵ نفر بوده است که باید فکری شود.

,

 

,

 وی با اشاره به همکاری مسئولان شهرستان، عنوان کرد:اگر مسئولان شهرستان همکاری کنند و همراه ما پیگیر مواردی باشند که درخواست داده ایم، شرایط بهتر می‌شود.

,

 

,

 این مسئول، در پایان ادامه داد: محوطه سازی ما به علت مشکلاتی متوقف شده است که برای تثبیت دانشکده،این مورد را دانشگاه علوم پزشکی لحاظ می‌کند و می طلبد که مسئولان شهرستان حمایت کنند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه