اخبار داغ

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران:

مردم توانمندی‌ تولیدکنندگان داخلی را باور کنند

مردم توانمندی‌ تولیدکنندگان داخلی را باور کنند
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران با تأکید بر لزوم ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و انطباق آن با ذائقه مردم، گفت: مردم نیز به‌عنوان مصرف‌کنندگان اصلی کالاهای ایرانی، باید توانمندی‌های تولیدکنندگان را باور کنند و نیازهایشان را از تولیدات داخلی تأمین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، همایش حمایت از کالای ایرانی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، دهیاران، اصناف، بازاریان و تولیدکنندگان در محل سالن معلم شهر چناران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

بخش علی بیاتی قله زو در این همایش اظهار داشت: برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درزمینهٔ شعار سال ۹۷، تکالیف سه‌گانه‌ای برای تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و دولت وجود دارد که باید این تکالیف همگام باهم به اجرا گذاشته شود.

,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران ادامه داد: تکلیف تولیدکنندگان داخلی ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و انطباق آن با ذائقه مردم و رعایت الزامات بازار است.

,

وی سیاست‌های حمایتی و تسهیل گری برای صادرات را از وظایف دولت در تحقق شعار سال و حمایت از کالاهای ایرانی دانست.

,

 بیاتی بابیان اینکه مهم‌ترین وظیفه مردم، به‌عنوان خریداران و مصرف‌کنندگان اصلی کالاهای ایرانی، باور کردن توانمندی‌های تولیدکنندگان و کیفیت تولیدات داخلی است، خاطرنشان کرد: مردم ما باید با توجه به‌ضرورت ایجاد اشتغال برای جوانان که با رونق تولید داخلی منجر می‌شود، کالاهای تولید داخل را باور کنند و نیازهایشان را از تولیدات داخلی تأمین کنند.

,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران افزود: اگر مردم به این باورپذیری نسبت به کیفیت کالاهای ایرانی برسند، با خرید محصول تولید داخل باعث رونق و سرعت گرفتن چرخ تولید و اقتصاد کشور می‌شوند که نتیجه آن، افزایش فرصت‌های شغلی برای جوانان و امنیت شغلی برای شاغلان موجود، خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه