اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرضا خبر داد؛

اشتغال۲۵۰ نفر در ۱۹۵ عرصه اقتصاد مقاومتی/ برگزاری ۱۰ اردوی جهادی در شهرضا

اشتغال۲۵۰ نفر در ۱۹۵ عرصه اقتصاد مقاومتی/ برگزاری ۱۰ اردوی جهادی در شهرضا
فرمانده سپاه شهرضا از اشتغال ۲۵۰ نفر در عرصه‌های ایجاد شده توسط بسیج سازندگی این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد در ۱۹۵ عرصه اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ جواد داستانی بعد از ظهر دیروز در نشست به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی شهرستان شهرضا، با اشاره به تاریخچه تشکیل بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی، ادامه داد: این نهاد با هدف کمک به توسعه و عمران مناطق محروم و ایجاد عدالت اجتماعی  با استفاده از توان جوانان مؤمن و متعهد، تشکیل شده و یکی از مهمترین اهداف فعالیت آن، اجرای اصول اقتصاد مقاومتی با عنایت به تدابیر رهبر معظم انقلاب در این زمینه است.

,

فرمانده سپاه شهرضا، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه بسیج سازندگی این شهرستان، بیان کرد: همه خدمات ارایه شده بسیج سازندگی شهرستان در طرح‌های مختلف، رایگان و با استفاده از ظرفیت بسیجیان بوده که با استقبال مردم نیز مواجه شده است.

,

داستانی، با اشاره به واگذاری تسهیلت اشتغالزایی به متقاضیان در این شهرستان، اظهار کرد: تا پایان سال 96 مبلغ ۲۱ میلیارد تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ایجاد عرصه‌های مختلف واگذار شده است.

,

وی، از اشتغال ۲۵۰ نفر در عرصه‌های ایجاد شده توسط بسیج سازندگی این شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد در ۱۹۵ عرصه اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند.

,

فرمانده سپاه شهرضا، اعزام گروه‌های جهادی بسیج به مناطق محروم را بخش دیگری از فعالیتهای بسیج سازندگی برشمرد و تصریح کرد: بر اساس سیاست جدیدی که سازمان بسیج در سال جدید اتخاذ کرده است، هر یک از تیم های اردوهای جهادی خواهران و برادران و اقشار در همه ایام سال و به مدت سه سال متوالی با حضور در یکی از مناطق محروم فعالیت می‌کنند.

,

داستانی، در ادامه از برگزاری 10 اردوی جهادی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تعداد هشت اردو توسط حوزه‌های مقاومت بسیج محلات، یک اردو به وسیله بسیج جامعه پزشکی و یک اردو به وسیله اعضای بسیج پیشکسوتان انجام شده است.

,

وی با اشاره به صدور ۱۲۰ گواهی آموزش متقاضیان دریافت تسهیلات در عرصه‌های مختلف در شهرضا، بیان کرد: یکی از فعالیت های بسیج سازندگی شهرستان، برگزاری نمایشگاه‌ های فصلی با هدف حمایت از کالای ایرانی و محصولات تولید شده توسط کارآفرینان شهرستان بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه