اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نایین:

دولت با دو مقوله واردات بی‌رویه و قاچاق کالا مقابله کند

دولت با دو مقوله واردات بی‌رویه و قاچاق کالا مقابله کند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نایین گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان و کارگران ایرانی، دولت باید با دو مقوله واردات بی‌رویه و قاچاق کالا به‌ طور جد مقابله کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ حجت الاسلام روح الله بیاتی روز گذشته در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی که در حوزه شهید مطهری نایین برگزار شد، اظهار کرد: لازم است مردم در سال جاری غیرت‌مندانه با حمایت از کالای ایرانی بخشی از بار سنگین و بر زمین مانده دولت را هم به دوش بکشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: باید مسئولان از این طریق مقدمات تولید بیشتر و مرغوب ترِ کالای ایرانی را فراهم آورده و زمینه را برای حمایت واقعی از کالای ایرانی و پایین تر آمدن هزینه‌های تولید و در نتیجه بالاتر رفتن کیفیت کالای ایرانی فراهم کنند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نایین گفت: حمایت از کالاى ایرانى، یکى از بهترین و موثرترین شیوه‏ هاى مقابله با طراحى اقتصادى دشمن بوده و راه مقابله با جنگ اقتصادى، تکیه‌ بر توانایى‏‌ها و ظرفیت‌‏هاى داخلى است.

,

بیاتی ابراز کرد: برای حمایت از تولیدکنندگان و کارگران ایرانی، دولت باید با دو مقوله واردات بی‌رویه و قاچاق کالا به‌طور جد مقابله کند، دشمن تمرکز خود را بر جنگ اقتصادى و جنگ فرهنگى با کشورمان قرار داده است.

,

وی افزود: حمایت از کالاى ایرانى، یکى از بهترین و موثرترین شیوه ‏هاى مقابله با طراحى اقتصادى دشمن است و راه مقابله با جنگ اقتصادى، تکیه‌ بر توانایى ‏ها و ظرفیت‏ هاى داخلى است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه