اخبار داغ

بارش باران موجب آبگرفتگی منازل در شهر بهار شد

بارش باران موجب آبگرفتگی منازل در شهر بهار شد
بارش بی وقفه باران در شهر بهار منجر به آبگرفتگی معابر و برخی منازل در این شهر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،از شب گذشته بارش باران به طور بی وقفه شروع شده و همچنان ادامه دارد ، اما بارش باران در برخی مناطق شهری باعث ایجاد آبگرفتگی منازل شده که منازل شهرک فرهنگیان شهر بهار یکی از مناطقی است که با این مشکل مواجه شده و فاضلاب این منطقه کشش حجم بارش باران را نداشته و باعث شد که آب از داخل لوله های فاضلاب این منازل بالا بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

به همین جهت کارکنان شهرداری و آتش نشانی در محل حاضر شده و اقدام به بیرون راندن آب از این منازل کردند.

,

 

,

به همین دلیل در این منطقه حاضر شدیم و با مشاهده وضعیت موجود گفتگویی با اهالی این منازل داشتیم. یکی از ساکنین با گلایه از وضعیت موجود گفت: این وضعیت هر ساله این مناطق است و هم اکنون 14 سال است که ما از این مشکل در عذابیم و تا مقداری باران شروع به باریدن می کند آب از فاضلاب بالا زده و منازل ما را آب فرا می گیرد.

,

 

,

یکی دیگر از اهالی حاضر گفت: دو سال قبل لوله های فاضلاب این منطقه را تعویض کردند ولی مشکل حل نشد. سال گذشته ما خسارت زیادی دیدیم و وسایل ما به خاطر آبگرفتگی آسیب دید به طوری که منزلمان تا نیم متر در آب بود، به ما قول دادند که این مشکل را حل کنند و خسارت ما را متقبل شوند ولی نه تنها خسارتی به ما ندادند که مشکل همچنان ادامه دارد.

,

 

,

یکی دیگر از اهالی حاضر که از وضعیت به شدت گلایه مند بود گفت: مشکل اینجاست که زیرساخت ها و فاضلاب شهرک فرهنگیان برای این تعداد جمعیت ساخته نشده و با گذشت سالها که جمعیت بالا رفته زیرساخت های شهرک نیز باید تعویض شود تا این مشکل پیش نیاید.

,

 

,

در ادامه فرماندار، معاون فرماندار، رئیس جمعیت هلال احمر و دیگر مسئولین در صحنه حاضر شده واز نزدیک  به بازدید از محل پرداختند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه