اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد:

سیستم آموزشی خلیل آباد، محتاج کارگاه، امکانات و تجهیزات هنرستانی است

سیستم آموزشی خلیل آباد، محتاج کارگاه، امکانات و تجهیزات هنرستانی است
حسن صداقتی با بیان اینکه سیستم آموزشی شهرستان محتاج کارگاه، امکانات و تجهیزات هنرستانی است، گفت: طبق پیش بینی ها در سال آینده 583 نفر جمعیت دانش آموزان افزایش پیدا می کند و این تعداد 20 تا 30 کلاس درس نیاز خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسن صداقتی ظهر امروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان خلیل آباد که در اردوگاه شهید جعفریان برگزار شد اظهار داشت: دست های سخاوتمند و دست های مهربان خیرین در طول 52 ماه گذشته باعث شد بالغ بر 32 پروژه کوچک و بزرگ آموزشی در خلیل آباد به بهره برداری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

خلیل آباد از فقر نسبی فضای آموزشی عبور کرده است

, خلیل آباد از فقر نسبی فضای آموزشی عبور کرده است,

وی با بیان اینکه این 32 پروژه در  7 هزار و هفتصد متر در شهرستان اجرایی شد، خاطرنشان کرد: در سایه تلاش خیرین گرانقدر دیگر پروژه آموزشی نیمه تمام در شهرستان وجود ندارد.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با تاکید بر اینکه 4 پروژه نیمه تمام در قسمت نماز خانه ها و 2 پروژه در اردوگاه شهید جعفریان وجود دارد، تصریح کرد: یک پروژه در حوزه سالن ورزشی شهرستان در حال اجرا است.

,

وی با اشاره بر اینکه شهرستان خلیل آباد به همت خیرین و مساعدت و همراهی اداره کل نوسازی استان از فقر نسبی فضای آموزشی عبور کرده است، اذعان کرد: به جهت اینکه تعالی طلب هستیم و دغدغه درس خواندن دانش آموزان در فضای امن و مطلوب داریم باید این تلاش همچنان ادامه پیدا کند.

,

صداقتی با بیان در چند سال گذشته طرح های آموزشی اجرا شد که هنوز این طرح ها نیازمند فضا هستند، عنوان کرد: در شش سال قبل مقطع ابتدایی 5 کلاس داشت و با اجرای طرح 6، 3 ، 3 یک کلاس به پایه های ابتدایی افزوده شد و طبیعتا به تعداد ورودی های هر مدرسه احتیاج به کلاس پیدا شد و نمازخانه ها و انباری ها جای خود را به کلاس ها دادند.

,

 

,

دیوارکشی بین کلاس های درس دیگر جوابگو نیست

, دیوارکشی بین کلاس های درس دیگر جوابگو نیست,

وی با تاکید بر اینکه طرح ثابت سازی مدارس در چند سال اخیر اجرا شد، بیان کرد: در راستای اجرای این طرح در شهرستان خلیل آباد هیچ مدرسه ای با شیفت چرخشی نداریم و تمام مدارس شهرستان در شیفت صبح دایر است.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در جهت اجرای این طرح و بالا رفتن نیاز به کلاس های آموزشی برخی از کلاس های دیوار کشی و به دو کلاس تبدیل شدند، تاکید کرد: امروزه با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزان دیگر دیوار کشی بین کلاس ها جواب نمی دهد.

,

وی با بیان اینکه امروزه از وجود کلاس هایی که استاندارد بودند و از وسط دیوار کشی شدند رنج می بریم، افزود: امسال هنرستان های ما خروجی ندارند و طبق پیش بینی ها در سال آینده 583 نفر جمعیت دانش آموزان افزایش پیدا می کند و این تعداد 20 تا 30 کلاس درس نیاز خواهند داشت.

,

 

,

سیستم آموزشی شهرستان محتاج کارگاه، امکانات و تجهیزات هنرستانی است

, سیستم آموزشی شهرستان محتاج کارگاه، امکانات و تجهیزات هنرستانی است,

صداقتی با تاکید بر اینکه هدایت دانش آموزان به سمت رشته های کاردانشی، سیستم آموزشی شهرستان را محتاج امکانات و تجهیزات و کارگاه ها می کند، اظهار داشت: قرار است به دانش آموزان حرفه و مهارت بیاموزیم و قسمت عمده این درسها عملی است و این کارهای عملی باید در کارگاه ها انجام شود.

,

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: اقتصاد شهرستان خلیل آباد مبتنی بر اقتصاد کشاورزی است و تنش های آبی و سرمازدگی های بخش کشاورزی در چند سال گذشته نیز درآمد مردم را با مشکلاتی روبرو ساخته است.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با بیان اینکه باید دست به دست  دهیم و فضاهای آموزشی باقی مانده در شهرستان خلیل آباد را تخریب و بازسازی شود، اذعان کرد: در طول 50 ماه گذشته تمام مدارس تخریب و بازسازی شده در راستای حفظ جان دانش آموزان به سیستم گرمایشی مطبوع مجهز شده اند.

,

 

,

ساخت 14 نمازخانه طی 50 ماه گذشته در شهرستان خلیل آباد

, ساخت 14 نمازخانه طی 50 ماه گذشته در شهرستان خلیل آباد ,

وی با اشاره به اینکه بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار برای این پروژه ها اختصاص پیدا کرده است، عنوان کرد: سه میلیارد تومان در مدارس مشارکتی و پانصد میلیون تومان تجهیزات به مدارس شهرستان توسط اداره کل نوسازی استان تخصیص پیدا کرده است.

,

صداقتی با تاکید بر اینکه در طول 50 ماه گذشته 14 نمازخانه در مدارس شهرستان ساخته شده است، تشریح کرد: در این 14 نمازخانه با 2 هزار متر قالی محرابی توسط اداره کل نوسازی استان فرش شده است.

,

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین سرمایه های والدین فرزندان هستند و همه برای بالندگی فرزندان تلاش می کنیم و مدرسه نقطه بالندگی فرزندان است و امیدواریم به زودی جشن عدم وجود مدرسه فرسوده را در شهرستان برگزار کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه