اخبار داغ

عضو جامعه روحانیت مبارز:

اروپایی‌ها دنبال آمریکا خواهند رفت/ آمریکایی‌ها هیچ وقت به برجام عمل نکردند

اروپایی‌ها دنبال آمریکا خواهند رفت/ آمریکایی‌ها هیچ وقت به برجام عمل نکردند
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه من معتقد هستم اروپایی‌ها دنبال آمریکا خواهند رفت، گفت: اروپایی‌ها نمی توانند از آمریکا جدا شوند مگر اینکه اتفاق تازه‌ای افتاده باشد چراکه اروپا همیشه دنبال آمریکا بوده است و آنچه آمریکا انجام داده اروپا نیز انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: مسئله خروج آمریکا از برجام از این جهت برای ما خوب است که از حالت تعلیق بیرون آمدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: مدت‌ها است گفته می‌شود آمریکا می‌رود یا نمی‌رود، حالا رفت و شرش کنده شد و حالت انتظار از بین رفت و این خود یک مرحله از کار است. 
,
 
,
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که بعد از خروج آمریکا از برجام، اروپایی‌ها می‌گویند "ما به برجام پای‌بند هستیم" گفت: این پای‌بند بودن به برجام باید مشخص شود که آیا واقعی است؟ و یا اروپایی‌ها هم یک مدت ما را معطل و زمان را سپری خواهند کرد و باز هم به آمریکایی‌ها ملحق می‌شوند؟
,
 
,
ابراهیمی با بیان این‌که من معتقد هستم اروپایی‌ها دنبال آمریکا خواهند رفت، خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها نمی‌توانند از آمریکا جدا شوند مگر این‌که اتفاق تازه‌ای افتاده باشد چراکه اروپا همیشه دنبال آمریکا بوده است و آن‌چه آمریکا انجام داده اروپا نیز انجام داده است.
,
 
,
وی با بیان این‌که تا به حال اروپایی‌‌ها جدای از آمریکا با ما کار نکرده‌اند، افزود: اروپایی‌ها اگر تضمین لازم را بدهند و از سیاست آمریکا جدا شوند، می‌شود برجام را تعقیب کرد.
,
 
,
نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر برجام تعقیب نشد بهتر این است که روی پای خودمان بایستیم، به داخل تکیه کنیم، از امکانات خودمان استفاده کنیم و کشورهای زیادی هستند که می‌توانیم با آنها کار کنیم و نیازی به غرب نباشد.
,
 
,
ابراهیمی در خصوص سخنان رئیس جمهور در پی خروج آمریکا از برجام، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور جدای از سیاست نظام چیزی نگفت و سخنانش همان چیزی بود که مقام معظم رهبری فرمودند "تضمین‌های لازم گرفته شود" و رئیس جمهور هم همین را گفتند لذا من معتقد هستم موضع رئیس جمهور موضع جدای از نظام نبود.
,
 
,
وی با بیان این‌که آمریکایی‌ها هیچ‌وقت به برجام عمل نکردند افزود: آمریکایی‌ها نه‌تنها به برجام عمل نکردند بلکه جلوی عمل دیگران را هم گرفتند؛ در روند پیشرفت برجام اگر دیگران خواستند همکاری کنند، آمریکایی‌ها تهدید کردند و مانع از عمل به برجام شدند.
,
 
,
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که چنان‌چه به برجام با این نیم‌بندی عمل می‌شد برای تمام کشور یک آرامشی بود، گفت: حالا که آمریکایی‌ها کنار رفتند بازهم مانند همیشه که در سختی‌ها رشد کردیم و جنگ تحمیلی و سختی‌های تحریم را پشت سر گذاشتیم و به رشدها و پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کردیم، اکنون نیز به پیشرفت ادامه می‌دهیم.
,
 
,
ابراهیمی تصریح کرد: ما معتقدیم سختی‌ها موجب آسانی‌های بعد است و ملت ما در سختی‌ها پیشرفت کرد؛ سختی‌ها را باید با انسجام، یکپارچگی، نوآوری و تبدیل کردن تهدیدها به فرصت‌ها پشت سر گذاشت و تمام ملت‌هایی که در جهان رشد کرده‌اند یک مرحله سختی را پشت سر گذاشته‌اند.
,
 
,
وی با بیان این‌که ملت ایران راه خود را بلد است، افزود: تحریم‌ها و بدعهدی‌ها تازه نیست و 40 سال است که آمریکایی‌ها بازی در می‌آورند و در صدد هستند انقلاب ما را از مسیر خارج کنند.
,
 
,
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که آمریکایی‌ها دنبال حذف نظام و از بین بردن آن بودند، گفت: خوشبختانه روز به روز نظام رشد و ترقی کرده است، ملت ما آگاه شده و با این آگاهی، انسجام و یکپارچگی که ملت دارد من معتقد هستم همین راه راهی است که ما را به سعادت می‌رساند.
,
 
,
ابراهیمی خاطرنشان کرد: مقاومت، پایداری، ثبات و ایستادگی چیزهایی هستند که موجب رشد ما شده و خواهد شد لذا این تهدیدها باید به فرصت‌هایی تبدیل شود که بتوانیم از این گردنه‌های سخت به خوبی عبور کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه