اخبار داغ

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان:

آمریکا مدتها قبل، از برجام خارج شده بود اما امروز آن را علنی کرد

آمریکا مدتها قبل، از برجام خارج شده بود اما امروز آن را علنی کرد
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ایالات متحده آمریکا مدتها قبل، از برجام خارج شده بود اما امروز آن را رسما اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، نشست صمیمی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اصحاب رسانه و مطبوعات پش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان در این نشست با اشاره به نقش رسانه، ارتباطات و خبر در عصر کنونی گفت: بدون تردید رسانه‌ها و اصحاب خبر در تنویر افکار عمومی و شفاف سازی موضوعات نقش بی بدیلی برعهده دارند.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بیان اینکه غالب رسانه‌های جهان تلاش می‌کنند اهداف و دیدگاه‌های نظام سلطه را در سطح نظام بین‌الملل دنبال کنند اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که اخیرا شاهد انعکاس پررنگ آن در رسانه های جهانی بودیم موضوع خروج آمریکا از برجام بود که در آن تلاش شد تا این اقدام ایالات متحده را ناشی از قدرت این کشور نشان دهند.

,

برخی تلاش می کنند اختلافات مبنایی ایران و آمریکا را به موضوعات کم ارزش تنزل دهند

,

حسن‌زاده با یادآوری سابقه دیرینه دشمنی آمریکا با ملت ایران افزود: یکی از موضوعاتی که توقع می‌رود رسانه‌های کشور فارغ از اختلاف نظرهای سیاسی به آن بپردازند ریشه‌های دینی و اعتقادی تقابل انقلاب اسلامی ایران با استکبار جهانی است.

,

وی ادامه داد: برخی تلاش می‌کنند این اختلاف مبنایی را به سطح موضوعات دیپلماتیک یا برخی موضوعات دیگر تقلیل دهند که باید گفت این اختلاف ناشی از تفاوت در جهانی‌بینی و مبانی بنیادین فکری و اعتقادی است.

,

فرمانده سپاه استان تبیین علت دشمنی ایالات متحده آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را یکی از وظایف اصلی رسانه‌ها در شرایط فعلی برشمرد و گفت: گروه‌ها و جریانات رسانه ای باید در این زمینه منافع ملی و عمومی کشور را در اولویت قرار دهند.

,

امروز فهم مشترکی از غیرقابل اعتماد بودن آمریکا به وجود آمده است

,

حسن‌زاده با بیان اینکه خروج ترامپ از برجام زمینه‌ساز ایجاد فهم مشترک پیرامون دشمنی استکبار جهانی علیه ملت ایران است تصریح کرد: شاید تا پیش از این اتفاق برخی هنوز به عمق کینه دشمنان از انقلاب اسلامی پی نبرده بودند اما خوشبختانه امروز از صدر تا ذیل کشور بر بدعهدی آمریکا اذعان دارند.

,

وی تاکید کرد: اختلاف استکبار جهانی با ایران ناشی از این است که آنها اسلام ناب محمدی را تحمل نمی‌کنند چراکه اسلام ناب محمدی نیز استکبار و لیبرالیسم را تحمل نمی‌کند لذا طبیعی است که این اختلاف مبنایی با یک تفاهم‌نامه حل نخواهد شد.

,

فرمانده سپاه قائم (عج) استان خروج ترامپ از برجام را یک جنگ رسانه ای علیه ملت ایران عنوان کرد و گفت: ترامپ در این نمایش از برجام خارج نشد بلکه پس از مدتها خارج بودن آمریکا از این توافق و نقض عهدهای مکرر این کشور در برجام را رسما اعلام کرد.

,

حسن‌زاده این اقدام رییس جمهور آمریکا را ناشی از ضعف ایالات متحده دانست و افزود: برخلاف تبلیغات دشمنان، اقدام اخیر ترامپ نشانگر قدرت و اقتدار این کشور نبود بلکه این امر را نشان داد که او در مواجهه با نفوذ انقلاب اسلامی دچار سردرگمی شده است.

,

رسانه ها به تقویت غرور ملی کمک کنند

,

وی با بیان اینکه ایران این تهدید دشمن را نیز مانند گذشته به فرصت تبدیل خواهد کرد گفت: در این خصوص رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند به تقویت غرور و اقتدار ملی کمک کنند.

,

فرمانده سپاه استان با تاکید بر اینکه دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی محور اصلی وحدت ملی است خاطرنشان کرد: همه جریانات و گروههای سیاسی باید مراقب باشند تا سطح این نبرد استراتژیک را به موضوعات کم ارزش تقلیل ندهند.

,

در این دیدار ابوالقاسم کواکبیان سرپرست روزنامه پیام استان، محسن لشنی سرپرست روزنامه کیهان در استان، مرتضی دهرویه سپرست خبرگزاری خبرآنلاین و جواد میراج سرپرست هفته‌نامه کندوی البرز در سمنان به نمایندگی از خبرنگاران حاضر به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه