اخبار داغ

خون جوانان فلسطین تبدیل به دریایی خروشان شده/دشمنان کوردل در قفس مجازات الهی حبس می شوند

خون جوانان فلسطین تبدیل به دریایی خروشان شده/دشمنان کوردل در قفس مجازات الهی حبس می شوند
ترامپ و امثال آن قادر به نجات غده سرطانی نخواهند بود بلکه خون جوانان فلسطین اکنون تبدیل به دریایی خروشان گردیده و آمریکا و اسرائیل و حکام جیره خوار، ترسو و بزدل برخی کشورهای عرب را در خود غرق خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رودان نیوز؛ بیش از نیم قرن است که سرزمین مقدس فلسطین یا همان بیت المقدس با فتنه انگلیسی و غفلت مسلمانان، جولانگاه صهیونیست های غاصب گردیده است و در این مدت قصه های پرغصه غم انگیزی از مالکان اصلی آن ارض الهی یعنی فلسطینیان مظلوم در تاریخ ثبت و ضبط شده است و همچنان این تراژدی ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

مبارزه ای که اگر حاکمان کشورهای اسلامی زیر پرچم شیطان به حکمرانی مشغول نبودند شاید دهه های گذشته به اشغال کشور مستقل فلسطین خاتمه داده می شد، اما افسوس که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم های فاسد و فاسق کشورهای مسلمان دست به دست هم داده و جای دفاع از مظلوم و ظالم تغییر کرده است و دشمنان پلید با دوشیدن دوستان نادان و نابخرد همچون حکومت قبیله ای و بیابان گرد سعودی مشغول ظلم و جنایت و کشتن مسلمانان به تمام معنای مظلوم فلسطین است.

,

درست است که تاکنون بهترین فرزندان فلسطین قربانی دفاع از قبله اول مسلمانان شده اند و به ظاهر رژیم صهیونیستی بر اکثر زمین های فلسطین سیطره یافته است اما ایمان، جهادوشهادت جوانان رشید و برومند فلسطین آنچنان آتشی در خیمه آمریکا و صهیونیست افروخته است که وحشت و ناامیدی از سرتا پا وجود کثیف آنان باریدن گرفته است و اینک این روزها شاهد حملات دیوانه وار رژیم اشغالگر قدس با حمایت شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار بر علیه مسلمانان بی دفاع فلسطین در غزه هستیم.

,

و هر روز جمعی از سرمایه های انسانی جهان اسلام در پیش چشم دنیای بی احساس به خون غلتان می شوند و انگار عالم را خواب گرفته و از طرفداران حقوق باصطلاح بشر غربی که باید اینگونه بگوییم” بشر بی حقوق” عکس العملی را نمی بینیم.

,

راستی رژیم اشغالگر قدس به سرکردگی شیطان بزرگ و ترامپ احمق و همراهی حاکمان پیر و خسته عربستان و امارات وغیره، چه می خواهند از جان مظلومان آن منطقه(فلسطین)، چرا عرب های ترسو زمین بازی را عوض کرده و به جای مقابله با لشکر شیطان و نجات بیت المقدس خود به خدمت سربازی آن در آمده اند؟ آیا ریختن خون مسلمانان فلسطین برای این حمقا دوام حکومت می آورد؟ روشن است خیر.

,

بدون تردید آنان(فلسطینیان) دین خدا را یاری می کنند و حتما خداوند هم یاور و ناصر آنان خواهد بود که خود فرموده است(إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکمْ) و هر چه از مبدا این حرکت و مبارزه کم نظیر فاصله می گیریم نشانه های پیروزی و امید به بار نشستن این حرکت مبارک هویدا می شود و فرو ریختن پایه های ظلم و ستم و متلاشی شدن رژیم صهیونیستی یا همان غاصبان سرزمین مقدس فلسطین آشکار می گردد و با اطمینان باید بگوییم که ترامپ و امثال آن قادر به نجات غده سرطانی نخواهند بود بلکه خون جوانان فلسطین اکنون تبدیل به دریایی خروشان گردیده و آمریکا و اسرائیل و حکام جیره خوار و ترسو و بزدل برخی کشورهای عرب را در خود غرق خواهد کرد.

,

آنگاه مسلمانان عالم از جمله ملت رشید و باوفای ایران و سایر آزادگان گیتی جشن پیروزی برگزار خواهند کرد و سرزمین های اشغالی به صاحبان اصلی آن برخواهند گشت و دشمنان کوردل اسلام و مسلمانان، در قفس مجازات الهی حبس خواهند شد و در خشم مسلمانان می سوزند.

,

پس ای دلاوران نترس و شجاع فلسطین، ای جوانان غزه به حرکت توفنده خود ادامه دهید و خواب راحت را از ترامپ و نتانیاهو و محمدبن سلمان بگیرید و بدانید این جرثومه های خبیث و موجودات موزی، نفس های آخر را می کشند و ان شاالله شاهد به بار نشستن فرمایش امام امت حضرت امام خمینی(ره) خواهی بود که فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد و یا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند تا ۲۵ سال دیگر اسرائیل وجود نخواهد داشت، ملت ایران با شماست؛ با خاطری آسوده این راه را ادامه دهید که صبح ظفر به یاری خدا نزدیک است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه