اخبار داغ

جلسه مشترک کمیته‌های اطلاع‌رسانی پاکدشت برگزار شد

جلسه مشترک کمیته‌های اطلاع‌رسانی پاکدشت برگزار شد
جلسه مشترک کمیته‌های اطلاع‌رسانی و فضاسازی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و رحلت امام خمینی(ره) در شهرداری پاکدشت با حضور روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه ارم خبر ی دانا به نقل از ارم خبر ؛ فرامرز مولایی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری پاکدشت بعدازظهر امروز در جلسه مشترک کمیته‌های اطلاع‌رسانی و فضاسازی شهرستان پاکدشت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به تقارن ارتحال امام و شب‌های قدر گفت: انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین علیه‌السلام و آموزه‌های دینی شکل‌گرفته است.
مولایی در ادامه افزود: شخصیت برجسته سیاسی حضرت امام بسیار دیده‌شده است و ما در این ایام در نظر داریم ابعاد دینی و اخلاقی ایشان را با برگزاری برنامه‌های مختلف معرفی کنیم تا در تبیین شخصیت کامل امام راحل گام مثبتی برداریم.
وی در پایان صحبت‌های خود به آماده‌سازی فضای شهر به مناسبت ارتحال امام و ایام لیالی قدر اشاره و بیان داشت: طبق سنوات گذشته فضاسازی شهری در دستور کار قرارگرفته است و همچنین ادارات شهرستان نیز با فضاسازی محیط اداره خود شهرداری‌ها را در این مهم یاری کنند.
جابر کنگر لو مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت نیز ضمن تبریک به مناسبت ماه رمضان و روز ارتباطات گفت: امور اطلاع‌رسانی توسط روابط عمومی‌ها اتفاق می‌افتد و جهت‌دهی و آموزش آن‌ها به حد نرمال و مطلوبی رسیده است.
وی در ادامه اظهار داشت: ارتباط بین روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه می‌تواند در بازتاب و اطلاع‌رسانی بیشتر اخبار شهرستان به‌صورت گسترده تأثیر داشته باشد؛ در همین راستا اقداماتی برای رسانه‌ای‌تر شدن پاکدشت در حال انجام هست تا در سال جاری این شهرستان در رسانه ملی بهتر دیده شود.
همچنین در پایان مسئولین روابط عمومی ادارات نقطه نظرات خود را بیان کرده و فضاسازی محیطی اداره خود را به مناسبت‌های ملی و مذهبی در دستور کار قراردادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه ارم خبر ی دانا, ارم خبر,
,
,
,
,
,

 انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه