اخبار داغ

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد

فعالیت بدون مجوز تاکسی های اینترنتی در یزد/کرایه تاکسی در یزد ارزان تر می شود؟

فعالیت بدون مجوز تاکسی های اینترنتی در یزد/کرایه تاکسی در یزد ارزان تر می شود؟
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد: هیچ گونه مجوزی از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد برای تاکسی های اینترنتی صادر نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدتی است که مردمان یزد به جهت به صرفه بودن و دسترسی آسان برای رسیدن به مقصد مورد نظر از تاکسی های اینترنتی استفاده می‌کنند. حال چقدر این تاکسی ها ایمن و دارای امنیت هستند. اگر اتفاق ناگواری رخ دهد، چه کسی پاسخگوی آنها است؟ آیا رانندگان تاکسی های اینترنتی دارای صلاحیت هستند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برای پاسخ به این سوالات به سراغ رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد رفتیم تا در جریان کار این مسافربرها قرار گیریم.

,

محمد رضا شفیعی، در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا گفت: هیچ گونه مجوزی از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد برای تاکسی های اینترنتی صادر نشده است. تنها یک نرم افزار با نام «آی تاکسی» تحت نظر اتحادیه تاکسیرانی در کل کشور فعالیت دارد که ما در تلاشیم این نرم افزار در یزد جای خود را باز کند.

, یزدرسا ,

وی ادامه داد: تاکسی، بهترین و امن ترین وسیله حمل و نقل در شهر است و باید با علائم و رنگ شاخصی همراه باشد. نکته حائز اهمیت اینکه اگر قرار است مجوزی برای حمل مسافر صادر شود و نظارتی صورت پذیرد، باید از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر باشد، نه ارگان دیگری.

,

شفیعی بیان داشت: با توجه به اعتراضات برخی شهروندان و به دلیل عدم علائم و ظاهر مناسب راننده و خودرو، از سوی مراجع قضایی استان، چندین واحد از تاکسی های اینترنتی پلمپ شد. اداره اماکن و سازمان صنعت، معدن و تجارت مسئول نظارت بر تاکسی های اینترنتی هستند.

,

وی اظهار کرد: تاکسی های استان یزد، از ابتدای سال 97 تاکنون، هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته اند. ما درصدد کاهش نرخ کرایه تاکسی های سطح شهر برای بالابردن رضایت مردم هستیم که امیدواریم، مصوبه این طرح در شورای اسلامی شهر یزد به تصویب رسد.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه