اخبار داغ

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان صورت گرفت؛

آیین تودیع و معارفه فرماندار گرگان برگزار شد/ تصاویر

آیین تودیع و معارفه فرماندار گرگان برگزار شد/ تصاویر
در آخرین روز از ماه اردیهشت 1397، کرسی فرمانداری گرگان از " سید عباس حسینی" فرماندار سابق گرگان تحویل و به "ابوالقاسم صفوی" واگذار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ آیین تودیع و معارفه فرماندار گرگان با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

بر اساس این گزارش، روز گذشته،"سید مناف هاشمی" استاندار گلستان طی حکمی، "سید عباس حسینی" فرماندار ساق گرگان را از کار برکنار و "ابوالقاسم صفوی" را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان منصوب کرد.

,

گفتنی است، آیین تکریم "سیدعباس حسینی" و معارفه "سیدابوالقاسم صفوی" سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان با حضور "علی اصغر طهماسبی" معاون سیاسی استاندار گلستان برگزار شد.

,

به گزارش خبرنگار ما؛ پیش از این "سید عباس حسینی" فرماندار گرگان بود که وی در تاریخ هشتم فروردین ماه سال 1395 با صدور حکمی از سوی استاندار گلستان به عنوان سرپرست فرمانداری گرگان انتخاب شد و بعد از مدتی به صورت رسمی به عنوان فرماندار گرگان معرفی شد.

«ابوالقاسم صفوی» از کارکنان استانداری گلستان بوده که عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان را نیز در سوابق خود دارد.

,
,
,

1

, 1,

2

, 2,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه