اخبار داغ

شهردار شهرگلستان:

آزادسازی خرمشهر معادلات دشمنان را برهم ریخت/ سوم خردادماه از مهمترین روزهای دوران دفاع مقدس است

آزادسازی خرمشهر معادلات دشمنان را برهم ریخت/ سوم خردادماه از مهمترین روزهای دوران دفاع مقدس است
شهردار شهرگلستان گفت: سوم خرداد ماه از جمله مهمترین روزهای دوران دفاع مقدس است که باید یاد و خاطره این روز زنده نگه داشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه در رابطه با سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان داشت: حماسه سوم خردادماه و فتح خرمشهر باعث ایجاد اقتدار و امنیت در سراسر کشور و همچنین مأیوس شدن دشمنان از تهاجم و تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه سوم خرداد را نشانه سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد وفاداری به امام راحل و ولایتمداری مردمی دانست و گفت: ملت ایران در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند و اجاز ندادند تا دشمن یک وجب از خاک کشور را تصاحب کند.

,

علیرضا عرب باتاکید بر اینکه حماسه سوم خرداد یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادها و دستاوردها در میان روزهای دفاع مقدس می باشد، تصریح کرد: اگر امروز بخواهیم از آثار دوران دفاع مقدس محافظت نماییم و آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم می بایست حماسه آزاد سازی خرمشهر را به نحو شایسته‌ای برای نسل جوان تبیین کنیم.

,

وی همچنین با بیان اینکه گرامی و زنده نگه داشتن رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس بر همه واجب است، عنوان داشت: شهدا و رزمندگان در آن دوران با تکیه بر قدرت لایزال الهی، حماسه‌ای عظیم و نقطه عطفی تحت عنوان آزادسازی خرمشهر را رقم زدند که در آن دوران حساس، معادلات قدرت‌های استکباری جهان را برهم زد.

,

شهردار شهرگلستان درپایان با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: امروز نیز مردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین آحاد ملت همیشه در صحنه ایران با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر زیاده‌خواهی‌ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان ایستاده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه