اخبار داغ

باحضور مردم و مسئولان شهرستان دهگلان:

سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دهگلان برگزار شد

سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دهگلان برگزار شد
با حضور مردم ومسئولان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان دهگلان برذگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، ظهر امروز مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور خانواده های معظم شهدا، مردم، مسئولان و بسیجیان  در حیسینه رستگاران شهرستان دهگلان برگزار شد.




در این مراسم حجت الاسلام عباسعلی فرهنگیان استاد حوزه ودانشگاه ضمن تسلیت رحلت بنیانگزار انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه تفکرات، رفتار، اندیشه ها و مبارزات امام خمینی(ره) الگوی مناسبی برای ملت ایران و جهان اسلام است اظهار داشت: با برگزاری هرچه باشکوه تر چنین مراسماتی این الگو باید به نسل‌ های آینده معرفی شود.


وی با بیان اهمیت ۱۴ خرداد و سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ابراز داشت: مراسم ارتحال امام فرصتی است تا ما بتوانیم بیشتر و بهتر حضرت امام(ره) و راه ایشان را به نسل جوان کشورمان و مردم دنیا معرفی کنیم.


حجت‌الاسلام فرهنگیان در ادامه گفت: امام راحل یک مرجع بزرگ دینی، سیاستمدار و عارفی بزرگ بود که در تاریخ بی نظیر است و گرامیداشت ارزش های انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت می کند که این انقلاب با حضور مردم همچنان در تمامی عرصه ها موفق و پیشرو است.

 



وی با بیان اینکه این نظام مقدس و انقلاب از برکت امام خمینی(ره) و خون شهداء است، افزود: شناخت و حراست از دستاوردهای امام(ره) و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است.

 

حجت الاسلام فرهنگیان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت خداوند به ملت ایران است، از این رو اندیشه و دیدگاه امام راحل باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی در جامعه ترویج و نهادینه شود.

 

امام جمعه دهگلان

 

ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان در ادامه گفت: خود باوری و ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبرین، بزرگترین درس امام خمینی(ره) برای ما است.


امام جمعه دهگلان گفت: انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت وجود حضرت امام خمینی(ره) است و حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای همگان ضروری است.


وی بر ترویج اندیشه و تفکر امام راحل در بین نسل جوان تاکید کرد و گفت : امروز انتقال اندیشه های امام راحل و آرمان های بلند انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان کشور بسیار ضروری است  و باید در کلام، رفتار و عملکرد خود به صورت واقعی این اندیشه و تفکر امام راحل را عملی، حفظ  و راه وی را ادامه دهیم.


ماموستا محمدی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت خداوند به ملت ایران است، از این رو اندیشه و دیدگاه امام راحل باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی در جامعه ترویج و نهادینه شود.

 




 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه