اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

فاصله گرفتن از مکتب امام خمینی (ره)، هزینه های سنگینی در پی دارد/ اقتدار مسئولان در خانه های تجملاتی نیست

فاصله گرفتن از مکتب امام خمینی (ره)، هزینه های سنگینی در پی دارد/ اقتدار مسئولان در خانه های تجملاتی نیست
امام جمعه نهبندان گفت: فاصله گرفتن از خط امام خمینی (ره) برای افراد هزینه سنگینی دارد و کم کم متوجه اشتباهشان خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفتگو با خاورستان،ضمن گرامیداشت یادو خاطره امام راحل در 14 خرداد سالروز رحلت ایشان، اظهار کرد: با گذشت سه دهه از ارتحال امام خمینی (ره) اما گذشت زمان نتوانسته یادوخاطره امام را به فراموشی بسپارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

 امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است

,  امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است,  امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است,

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه " امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است "افزود  :امام راحل، انقلاب اسلامی را معماری و نظام جمهوری اسلامی را تشکیل داد برای این نظام اصول ثابتی چون اسلام ناب محمدی ، بی اعتمادی به مستکبران ، حمایت از مظلومان جهان، تاکید به وحدت ملی را که در مکتب امام خمینی (ره) وجود دارد، تعریف کرد.

,

 

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: مقام معظم رهبری پرچم پاسداری از این اصول را در دست دارند و مردم را در جهت عملیاتی کردن این اصول هدایت و رهبری می‌کنند.

,

 

,

حجت الاسلام خزاعی در مورد مبارزه با استکبار جهانی، عنوان کرد: امام خمینی (ره) یک شخصیت جامع بودند و شناخت جامعی از دنیا و سیاست های آن داشتند دوست و دشمن را شناخته و آمریکا را دشمن درجه یک ایران و شیطان بزرگ معرفی کردند.

,

 

,

وی با بیان اینکه امام راحل یک منظومه فکری،یک اصول ثابت و خدشه ناپذیری داشتند ،گفت:چون امام خمینی (ره) شخصیت بزرگی است؛ بنابراین دشمنان بزرگی هم دارد مانند پیامبر بزرگ اسلام (ص) و سایر ائمه امام راحل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

,

 

,

امام جمعه نهبندان در مورد تحریف اندیشه های امام خمینی (ره)، تصریح کرد:کسانی که در زمان حیات امام راحل نتوانستند ضربه ای به بنیانگذار جمهوری اسلامی بزنند به نوعی می‌خواهند به راه و اصولشان شبهه وارد کنند؛ شخص امام راحل در بند پایانی وصیت نامه خود گفتند:" آنچه به من نسبت داده شده یا می‌شود، مورد قبول من نیست مگر آن‌که صدا، خط، امضا و مهر من  با تصدیق کارشناسان یا صدای من در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران باشد".

,

 

,

وی با اشاره به مقبره ای که برای امام خمینی (ره) ساخته شده است، افزود: اینکه ما فکر کنیم این مرقد برای امام راحل ساخته شده اشتباه است؛ بلکه برای بهره برداری معنوی مردم ،که راحت تر به عبادت، ماندن و نشستن  بپردازند، ساخته شده است.

,

فاصله گرفتن از خط امام خمینی (ره) هزینه های سنگینی در پی دارد

, فاصله گرفتن از خط امام خمینی (ره) هزینه های سنگینی در پی دارد, فاصله گرفتن از خط امام خمینی (ره) هزینه های سنگینی در پی دارد, فاصله گرفتن از خط امام خمینی (ره) هزینه های سنگینی در پی دارد,

حجت الاسلام خزاعی در مورد مغفول واقع شدن مکتب امام راحل در بین مسئولین ،تصریح کرد:این که بگوییم به کلی مغفول واقع شده این طور نیست ؛ فاصله گرفتن از خط امام خمینی (ره) برای افراد هزینه سنگینی دارد و کم کم متوجه اشتباهشان خواهند شد.

,

 

,

اقتدار مسئولان در خانه های تجملاتی نیست

, اقتدار مسئولان در خانه های تجملاتی نیست, اقتدار مسئولان در خانه های تجملاتی نیست,

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه با ساده زیستی می توان مقابل ابر قدرت های جهان ایستاد، تا کید کرد: سبک زندگی مقام معظم رهبری سبک زندگی امام راحل است و مسئولان باید بدانند که اقتدارشان در خانه های تجملاتی نیست و باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مد نظر قرار بدهند و الگو بگیرند.

,

 

,

وی با اشاره به آیه" مَا نَنسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِّنْهَا أَوْ مِثْلِهَا "گفت: مقام معظم رهبری شخصیتی جامع از حیث سیاسی ،اجتماعی ،مذهبی و... است. خداوند فکر خبرگان رهبری را هدایت کرد که بهترین فرد را برای جمهوری اسلامی به عنوان رهبری انتخاب کردند و انشالله به برکت دعای مومنین پرچم انقلاب به دست ایشان، به دست امام زمان(عج) تقدیم شود.

,

 

,

حجت الاسلام خزاعی در مورد مذاکرات، تاکید کرد:مقام معظم رهبری بارها فرمودند به برجام خوش بین نیستم و مایه تأسف است که مسئولان این پیش بینی ها را عملیاتی نکردند و باید به تاریخ پاسخ بدهند و اگر این پیش بینی ها را نصب العین قرار می دادند قطعا اوضاع بهتر بود.

,

 

,

وی ادامه داد: باتوجه به تجربه ای که در مذاکرات دهه  80 در برجام به دست آمد لازم است مسئولان در مذاکرات با اروپا به نقطه نظرات مقام معظم رهبری که اخیرا فرمودند توجه کنند تا بخشی از آن کوتاهی ها جبران شود.

,

 

,

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه در آستانه روز جهانی قدس هستیم ، خاطر نشان کرد: از مردم شریف خراسان جنوبی و نهبندان به عنوان خادم مردم در امر نماز جمعه تقاضا دارم که مثل همیشه در این هوای گرم ،آن بصیرت انقلابی خودشان را نشان دهند و در حمایت از مردم فلسطین و گرامیداشت یاد و خاطره این میراث عظیم الشان امام راحل حضور گسترده ای داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه